یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

شورای شهر تهران

شورای شهر تهران

وب‌گاه خبر آنلاین

ادامه تحلیلها در باره عملیات دفاعی ایران در برابر اسرائیل، بحث بر سر تعطیلی شنبه ها، کشمکش در شورای شهر تهران و... از تیترهای مطبوعات امروز است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس شورای شهر تهران، نسبت به بی‌اعتنایی مصوبه شورا درباره نصب پرچم جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر پرچم‌ها در مناسبت‌ها انتقاد کرده و گفت: ما باید هویت خود را در شادی و عزا نشان دهیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در دویست و بیست و هشتمین جلسه شورای شهر تهران و در واکنش به گزارش معاون خدمات شهری شهرداری تهران و با اشاره به رنگ زدن جداول خیابان‌ها گفت: در اکثر کشور‌های دنیا به جز برخی کشور‌های عربی همسایه، از رنگ خود بتن برای جداول استفاده و این رنگ به عنوان رنگی سازگار با محیط...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، در پاسخ به اظهارات اخیر رئیس محترم شورای شهر تهران درخصوص تأخیر قرارداد تأمین 791 دستگاه واگن متروی تهران، مواردی را در زمینه تحول ریلیِ دولت سیزدهم با محوریت وزارت کشور اعلام کرد. به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، متن جوابیه این سازمان به شرح زیر است: قرارداد تأمین 630 دستگاه واگن...

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به حضور خانواده ها اعم از کودکان، زنان و سالمندان در بوستان‌ها و پارک‌ها گفت: به همین جهت و در راستای حمایت از خانواده‌ها، ورود سگ‌ها به بوستان‌ها ممنوع است. حسین نظری معاون خدمات شهری شهرداری تهران، امروز در حاشیه برگزاری دویست و بیست و هشتمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اولویت شهر، نظافت و آراستگی است و به همین جهت امروز...

وب‌گاه گسترش

رئیس شورای شهر تهران گفته است که مشکل تامین واگن مترو باید برطرف شود.

وب‌گاه فرارو

عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران، درباره با طرح ترافیک خبرنگاری اظهار کرد: ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاری تا 15 اردیبهشت تمدید شد. خبرنگاران از درگاه یا اپلیکیشن شهرزاد می‌توانند برای ثبت‌نام مراجعه و اقدام کنند. بعد از پایان ثبت‌نام‌ها جمع‌بندی صورت می‌گیرد و در مورد تعداد سهمیه‌ها اقدام می‌کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: با وجود تذکرهای قبلی متاسفانه شاهد این هستیم که هر روز رفیوژهای جدیدی که بسیار هزینه بر هستند وسط خیابان‌ها سبز می‌شوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی شهرداری تهران از تمدید ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا 15 اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با تاکید بر اینکه تردد حیوانات خانگی از جمله سگ‌ها در بوستان‌ها ممنوع است تاکید کرد: این موضوع به جهت حضور خانواده‌ها در پارک‌ها است و به همین جهت در ورودی پارک‌های سطح شهر تهران، تابلوهایی مبنی بر عدم ورود سگ‌ها و حیوانات خانگی به پارک‌ها نصب شده است.

وب‌گاه الف

سخنگوی شهرداری تهران از تمدید ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا 15 اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به حضور خانواده ها اعم از کودکان، زنان و سالمندان در بوستان‌ها و پارک‌ها گفت: به همین جهت و در راستای حمایت از خانواده‌ها، ورود سگ‌ها به بوستان‌ها ممنوع است.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به ورود واگن‌های چینی به خطوط مترو پایتخت گفت: ان‌شاءالله در زمستان امسال بتوانیم اولین محموله واگن‌ها را به صورت اجرایی در خطوط مترو به‌کارگیری کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی شهرداری تهران از تمدید ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا 15 اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران در حاشیه دویست و بیست و هشتمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در رابطه با طرح ترافیک خبرنگاری اظهار کرد: ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاری تا 15 اردیبهشت تمدید شد. خبرنگاران از درگاه یا اپلیکیشن شهرزاد می‌توانند برای ثبت‌نام مراجعه و اقدام کنند. بعد از پایان ثبت‌نام‌ها جمع‌بندی صورت می‌گیرد و در مورد تعداد...