شنبه 8 اردیبهشت 1403

شورای شهر تهران

شورای شهر تهران

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیته ورزش شورای شهر تهران گفت: با گذشت بیش از 4 ماه از تاریخ تصویب لایحه و تنظیم صورتجلسه داخلی، هنوز اقدام موثری در خصوص معرفی و واگذاری املاک معوض به سازمان ورزش صورت نگرفته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس شورای شهر تهران گفت: موضوع تأیید واگن‌ها را به تأخیر نیندازید. برای این اقدام باید یک عمل جهادی انجام شود و بررسی‌ها به صورت جهادی انجام شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

چمران گفت: ما موضع‌گیری خاصی نداریم تنها می‌گوییم که به درد مردم برسید و موضوع تأیید واگن‌ها را به تأخیر نیندازید.

وب‌گاه فرارو

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به جوابیه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برای ورود واگن‌های مترو به کشور تأکید کرد: موضوع تأیید واگن‌ها را به تأخیر نیندازید. برای این اقدام باید یک عمل جهادی انجام شود و بررسی‌ها به صورت جهادی انجام شود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به ورود واگن‌های مترو با بیان اینکه به درد مردم برسید، تاکید کرد: این اقدامات باید جهادی انجام شود نه اینکه 2،3 ماه زمان ببرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: ساخت مسجد کوچک مقیاس در نقطه شمال شرقی پارک قیطریه ربطی به شهرداری نداشت و خیرین حمایت مالی میکردند و شهرداری صرفا زمین در اختیار قرار داد.

وب‌گاه الف

سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به اظهارات اخیر رئیس شورای شهر تهران درخصوص تأخیر قرارداد تأمین 791 دستگاه واگن متروی تهران پاسخ داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اعلام کرد: انقلاب مترویی کشور با زمینه‌سازی و عقد قرارداد و اجرایی ساختن طرح 2هزار دستگاه واگن به ناوگان مترویی کشور، در این دولت و توسط وزارت کشور محقق شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، در پاسخ به اظهارات اخیر رئیس شورای شهر تهران درخصوص تأخیر قرارداد تأمین 791 دستگاه واگن متروی تهران، مواردی را در زمینه تحول ریلیِ دولت سیزدهم با محوریت وزارت کشور اعلام کرد. به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، متن جوابیه این سازمان به شرح زیر است: قرارداد تأمین 630 دستگاه واگن برای خطوط...

وب‌گاه فرارو

شهردار منطقه 18 به اهمیت صیانت از حریم اشاره کرد و گفت: مجموعه مدیریت شهری اهتمام ویژه‌ای در صیانت از حقوق شهر وشهروندان دارد و به افراد سودجو اجازه نمی‌دهد به بیت‌المال و دارایی عامه شهروندان چشم طمع داشته باشد.

خبرگزاری تسنیم

هوای امروز تهران با شاخص 112 ناسالم شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی شورای شهر تهران گفت: مجتمع فرهنگی، مذهبی ولیعصر به امورکل بانوان شهرداری واگذار می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: مجتمع فرهنگی، مذهبی ولیعصر به امورکل بانوان شهرداری واگذار می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، در پاسخ به اظهارات اخیر رئیس شورای شهر تهران درخصوص تأخیر قرارداد تأمین 791 دستگاه واگن متروی تهران، مواردی را در زمینه تحول ریلیِ دولت سیزدهم با محوریت وزارت کشور اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، در پاسخ به اظهارات اخیر رئیس محترم شورای شهر تهران درباره تأخیر قرارداد تأمین 791 دستگاه واگن متروی تهران، مواردی را در زمینه تحول ریلیِ دولت سیزدهم با محوریت وزارت کشور اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر عامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از جمع آوری 452 خانه پلاک قرمز در تهران خبر داد.