سه‌شنبه 17 مهر 1403

شورای عالی امنیت ملی مماشات با اغتشاشگران را کنار بگذارد / دشمن همواره به دنبال ایجاد آشوب در کشور بوده است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
شورای عالی امنیت ملی مماشات با اغتشاشگران را کنار بگذارد / دشمن همواره به دنبال ایجاد آشوب در کشور بوده است

قاسمی پور با اشاره به حوادث تلخ امروز در شهر کرج، گفت: همواره هدف قرار دادن اقتدار داخلی و کشاندن آشوب به محیط شهرهای ایران یک آرزوی دیرینه برای دشمنان این مرز و بوم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قاسمی پور نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار کردتودی، با محکوم نمودن اغتشاشات عصر امروز در استان البرز که به زخمی شدن تعدادی از مأموران امنیتی و به شهادت رسیدن یک بسیجی منجر شد، اظهار داشت: این حوادث تنها نقشه ای است که از طرف دشمنان انقلاب اسلامی رقم می خورد.

وی افزود: اینگونه رفتارها را یک فرد معترض از خود نشان نمی‌دهد بلکه اغتشاشگرانی که به واسطه دشمنان به کف خیابان ها می آیند با هدف بر هم زدن امنیت و آرامش مردم, رقم می زنند و قطعا باید با چنین افرادی برخورد شود.

قاسمی پور گفت: دشمنان انقلاب و ملت بزرگ ایران بدانند و بفهمند که نمی‌توانند با فریب جوانان این مرز و بوم در مسیر رشد و سرعت پیشرفت ایران، خللی ایجاد کنند.

وی افزود: همواره هدف قرار دادن اقتدار داخلی و کشاندن آشوب به محیط شهرهای ایران یک آرزوی دیرینه برای دشمنان این مرز و بوم است و این مسئله بارها توسط دشمنان و بدخواهان این انقلاب بیان شده است که جا دارد در این میان شورای عالی امنیت ملی مماشات با اینگونه رفتار ها را کنار بگذارد و اغتشاشگران را شناسایی و با انها برخورد قاطع نماید.

وی خاطر نشان کرد: این‌چنین تلاش‌های مذبوحانه‌ای، ره به جایی نبرده و در عوض عزم و اراده ملت و نظام ما را در مسیر مبارزه بی‌امان با تروریسم، راسخ‌تر می‌کند.

قاسمی پور در ادامه بیان داشت: دشمنان با فریب دادن جوانان ما درصدد ایجاد تفرقه بین مردم و نیروهای امنیتی هستند، از این رو آحاد جامعه باید هوشیار باشند و با اتحاد و همدلی نگذارند تا فتنه انگیزان به اهداف شوم خود برسند.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی خواستار بررسی ابعاد مختلف این حادثه شد و افزود: لازم است مسئولین تدابیری در پیشگیری از حوادث مشابه و مقابله با اقدامات کور دشمنان ملت عزیزمان بیندیشند.

انتهای پیام /