یک‌شنبه 15 مهر 1403

شورای عالی بیمه سلامت

شورای عالی بیمه سلامت

وب‌گاه مشرق نیوز

هیأت وزیران به منظور حضور مؤثر و بیشتر بخش خصوصی در صنایع و حذف موانع موجود، با اصلاح اساسنامه سازمان صنایع کوچک به عنوان سازمان توسعه‌ای و متولی صنایع کوچک کشور موافقت کرد.

خبرگزاری مهر

اساسنامه سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با تصویب هیئت وزیران اصلاح شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هیات وزیران تعدادی از مصوبات شورای عالی بیمه سلامت را بررسی و به تصویب رساند.

خبرگزاری مهر

رییس سازمان نظام روان شناسی گفت: بعد از 18 سال تعرفه های سازمان نظام روانشناسی توسط هیات دولت تصویب شد.

خبرگزاری ایسنا

یکی از مشکلات افراد اتیسم هزینه‌های درمانی شامل توانبخشی و موارد دیگر است که به تازگی بخشی از این خدمات از جمله خدمات توانبخشی تحت پوشش بیمه‌های پایه از جمله بیمه سلامت قرار گرفته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بررسی و تصویب تعدادی از مصوبات شورای عالی بیمه سلامت تنها بخشی از مصوبات امروز هیات دولت است.

وب‌گاه مشرق نیوز

بررسی و تصویب تعدادی از مصوبات شورای عالی بیمه سلامت و همچنین اصلاح مصوبه نحوه ماموریت کارمندان دستگاه‌های اجرایی به سازمان‌های مناطق آزاد تجاری صنعتی بخشی از مصوبات امروز هیات دولت است.

خبرگزاری ایسنا

هیئت وزیران در جلسه صبح روز چهارشنبه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین روحانی رئیس جمهوری، آیین نامه اجرایی «تشویق به مشارکت» موضوع ماده (15) قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی را با هدف ایجاد یک چارچوب در قوانین و مقررات کشور به منظور حمایت از مشارکت و بزرگ مقیاس شدن فعالیت بنگاه های اقتصادی و استفاده از ظرفیت های یکدیگر، به تصویب رساند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت، هیئت وزیران در جلسه صبح روز چهارشنبه به ریاست حسن روحانی رئیس جمهور، آیین نامه اجرایی «تشویق به مشارکت» موضوع ماده (15) قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی را با هدف ایجاد یک چارچوب در قوانین و مقررات کشور به منظور حمایت از مشارکت و بزرگ مقیاس شدن فعالیت بنگاه های اقتصادی...

خبرگزاری دانا

هیئت وزیران به منظور ارتقای کیفیت زندگی عشایر «برنامه ویژه ارتقای سطح برخورداری عشایر از خدمات بهداشتی و درمانی، بیمه‌ها و خدمات حمایتی» را تصویب کردند.

خبرگزاری مهر

هیئت وزیران به منظور ارتقای کیفیت زندگی عشایر «برنامه ویژه ارتقای سطح برخورداری عشایر از خدمات بهداشتی و درمانی، بیمه‌ها و خدمات حمایتی» را تصویب کردند.

وب‌گاه عصر ایران

بیمه نیروهای مسلح نیز خدمات مربوطه را تحت پوشش قرار دادند تا افراد تحت پوشش این بیمه نیز از این خدمات بهره‌مند شوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر بهداشت از ارائه خدمات نازایی و ناباروی رایگان و پوشش بیمه‌ای کامل آن خبر داد و گفت: آیین نامه مربوط به تعرفه خدمات پرستاری به تصویب شورای عالی بیمه سلامت رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری که در تابستان 1386 به تصویب رسیده بود، سرانجام در روزهای پایانی دولت دوم روحانی، به مرحله اجرا رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سعید نمکی در حاشیه جلسه شورای عالی بیمه سلامت که در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، اظهار داشت: نوزادان نارس که در بخش‌های NICU بیمارستان‌ها نگهداری می‌شوند، آن‌هایی که از شیر مادر تغذیه نمی‌شوند و از شیر خشک یا سایر شیر‌ها استفاده می‌کنند و درصد قابل توجهی از آن‌ها دچار گرفتاری‌های شدید روده‌ای می‌شوند و حتی جان خود را از دست می‌دهند، قرار شد از...

خبرگزاری دانا

وزیر بهداشت گفت: برای حمایت از جامعه شریف پرستاری، آیین نامه مربوط به تعرفه خدمات پرستاری به تصویب شورای عالی بیمه سلامت رسید.