یک‌شنبه 15 مهر 1403

شورای عالی بیمه سلامت

شورای عالی بیمه سلامت

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت گفت: برای حمایت از جامعه شریف پرستاری، آیین نامه مربوط به تعرفه خدمات پرستاری به تصویب شورای عالی بیمه سلامت رسید.

خبرگزاری ایسنا

معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: از همه افرادی که کمک کردند تا قانون بر زمین مانده تعرفه خدمات پرستاری امروز در جلسه شورای عالی بیمه سلامت به نتیجه برسد، تشکر می کنم. 6 تیر 1386 این قانون در مجلس مصوب شده بود اما تا امروز بر زمین مانده بود.

خبرگزاری ایسنا

وزیر بهداشت گفت: امروز جلسه بسیار مهم شورا یعالی بیمه سلامت را داشتیم که تصمیمات بسیار مهمی گرفته شد. یکی از مصوبات امروز این بود که باتوجه به وجود بانک شیرمادر در 11 بیمارستان کشور و توسعه آن در آینده در سایر بیمارستانها، مقرر شد بیمه ها این خدمات را برای نوزادان نارس تقبل کنند.

وب‌گاه عصر ایران

بستری موقت و بحث آن در اورژانس ها مطرح بود تا بحال افرادی که در اورژانس ها، بستری موقت می شدند، حدود 70 درصد از هزینه های آنها را بیمه ها و 30 درصد را بیماران پرداخت می کردند که امروز مصوب شد پرداخت از جیب بیماران از 30 درصد در همه اورژانس ها به 10 درصد تنزل پیدا کند.

خبرگزاری دانا

نمکی گفت: در جلسه شورای عالی بیمه سلامت آیین نامه اجرایی قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری تصویب شد.

خبرگزاری ایسنا

بیش از یک سال از پاندمی کووید 19 می‌گذرد و علیرغم اینکه با توجه به شرایط ویژه‌ای که کرونا برایمان ساخته، افزایش اختلالاتی نظیر افسردگی و اضطراب احساس می‌شود اما همچنان آمار دقیقی در اینباره وجود ندارد.

وب‌گاه عصر ایران

اگر تورم عمومی سال جاری آنگونه که ارزیابی شده در سطح 32 درصد باشد، میزان تورم بخش درمان، چیزی در حدود 60 درصد است

خبرگزاری تسنیم

رئیس دبیرخانه شورای عالی بیمه سلامت با اشاره به بررسی تعرفه تست آزمایشگاهی تشخیصی کووید19 و پیشنهاد آن به هیئت دولت، گفت: قیمت کیت تشخیصی تولید داخل معادل 183 هزار تومان تعیین شد که قیمت آن به صورت جداگانه به تعرفه مصوب هیئت وزیران اضافه می شود.

خبرگزاری ایسنا

دبیر و رییس دبیرخانه شورای عالی بیمه سلامت، از تعیین تعرفه تست تشخیصی کرونا (PCR) با کیت تولید داخل خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس دبیرخانه شورای عالی بیمه سلامت، تعرفه انجام تست پی سی آر برای تشخیص ابتلا به بیماری کووید19 را در بخش دولتی 238 هزار و 425 هزار تومان و برای بخش خصوصی حدود 302 هزار تومان اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - مدیرکل بیمه سلامت ایلام گفت: 2 داروی رمدسیویر و فاویپیراویر جهت درمان بیماران کرونایی طبق مصوبه شورای عالی بیمه سلامت کشور تحت پوشش این سازمان قرار گرفتند و به تبع آن بیمه سلامت ایلام نیز این داروها را تحت پوشش قرار داده است.

خبرگزاری ایسنا

رئیس سازمان بازرسی کل کشور از بررسی «ادعای آزمایش برخی داروهای وارداتی بر روی 3 هزار نفر از مبتلایان به کرونا در کشور» خبر داد و گفت: تحقیق درباره حضور ایران در بین این کشورها، نحوه عقد قرارداد احتمالی با سازمان بهداشت جهانی و رعایت یا عدم رعایت اصول اخلاق پزشکی از جمله اطلاع بیمار در هنگام تحقیقات، نحوه دریافت و هزینهکرد اعتبارات احتمالی مربوط به طرح و شفافیت آن در دستور کار قرار دارد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان بازرسی کل کشور توضیحاتی را پیرامون افزایش قیمت مرغ و تخریب یک آلونک در بندرعباس ارائه کرد.

خبرگزاری ایسنا

با امضای معاون اول رئیس جمهور، مصوبه تعیین شرایط پوشش بیمه ای انسولین های قلمی و تعرفه خدمات آزمایشگاهی تشخیص کووید -19 ابلاغ شد.

خبرگزاری مهر

مصوبه تعیین شرایط پوشش بیمه‌ای انسولین‌های قلمی و تعرفه خدمات آزمایشگاهی تشخیص کووید -19 با امضای معاون اول رئیس‌جمهور ابلاغ شد.