یک‌شنبه 15 مهر 1403

شورای عالی بیمه سلامت

شورای عالی بیمه سلامت

خبرگزاری ایسنا

در جلسه روز یکشنبه هیات وزیران که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری برگزار شد، سیاست های جدید دولت برای پیشگیری و مقابله با کرونا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمهور گفت: با توجه به گسترش بیماری، افزایش ابتلا و مرگ و میر و فشار سنگین به بخش بهداشت و درمان، دولت ناچار است مطابق نظر کارشناسان با تعطیلی فراگیر، مانع پیشروی این ویروس مخرب شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

25 روز از ماه آبان گذشت اما کرونا نه تنها در آمار مبتلایان روزانه با کاهش روبه‌رو نشد که همچنان در رقم تعداد قربانیان از عدد 450 نفر عبور کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس جمهور در جلسه هیات دولت دستور داد نحوه کمک مالی و معیشتی به اقشار آسیب پذیر بررسی و به دولت گزارش شود.

خبرگزاری ایرنا

در جلسه روز یکشنبه هیات وزیران که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری برگزار شد، سیاست های جدید دولت برای پیشگیری و مقابله با کرونا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس جمهوری با تاکید بر اینکه امروز وظیفه اصلی دولت حفظ سلامت مردم است، گفت: با توجه به افزایش ابتلا و مرگ و میر و فشار سنگین به بخش بهداشت و درمان، دولت ناچار است مطابق نظر کارشناسان، محدودیت های جدیدی مقرر کند و با تعطیلی فراگیر، مانع پیشروی این ویروس مخرب شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل آزمایشگاه مرجع سلامت وزارت بهداشت گفت: با مصوبه شورای عالی بیمه قرار است هزینه انجام تست پی سی آر در بخش خصوصی به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل آزمایشگاه مرجع سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: شورای عالی بیمه سلامت، کاهش قیمت تست تشخیص مولکولی کرونا را تصویب کرده و منتظر تصویب این مصوبه در هیئت دولت و ابلاغ آن هستیم.

خبرگزاری ایسنا

رئیس گروه پاراکلینیک دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت درباره سهم سازمان‌های بیمه‌گر در پرداخت هزینه تست کرونا، گفت: در صورتی که بیمار از سوی مراکز 16 ساعته برای انجام تست به آزمایشگاه معرفی شود، با پرداخت هزینه 69 هزارتومان می‌تواند تست را انجام دهد و مابقی مبلغ نیز توسط بیمه پرداخت می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

استان‌ها - ایرنا - شیوع کووید 19 در کشور با بی‌توجهی برخی مردم به موج سوم رسیده و در نیمه فصل پاییز، رخت زرد، نارنجی و قرمز بیماری را بر تن استان‌ها کرده است، به طوری که هم اکنون کارشناسان و مسوولان اعمال محدودیت‌های بیشتر را برای مقابله موثرتر با کرونا اجتناب ناپذیر می‌دانند.

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: تمامی هزینه‌های مربوط به درمان بیماران کرونا تحت پوشش بیمه قرار گرفت و سقف ریالی ارایه خدمات به این بیماران برداشته شد.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که 90درصد هزینه‌های درمان بیماران کرونا در تعهد بیمه سلامت است، گفت: از ابتدای سال تاکنون 60 میلیارد تومان برای بیماران کرونایی پرداخت کرده‌ایم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: حدود 25 درصد پرستاران تاکنون به کرونا مبتلا شده‌اند و تا 15 مهر ماه، 3165 پرستار مرخصی استعلاجی گرفته و به قرنطینه دو هفته‌ای رفته‌اند.

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - نماینده سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان‌های بیمه‌گر موظف به اجرای پروتکل‌های کرونا هستند و بیماران کرونایی برای بستری، درمان و استفاده از دارو باید تحت پوشش کامل بیمه‌ای قرار بگیرند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون بیمه خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت گفت: با توجه به شرایط اپیدمی کرونا دستورالعمل خدمات تله مدیسین (پزشکی از راه دور) ابلاغ شده و ایجاد زیرساختهای فنی آن در دستور کار دبیرخانه شورای عالی بیمه سلامت و سازمان‌های بیمه‌گر قرار گرفت.

خبرگزاری ایسنا

مدیرعامل جدید سازمان بیمه سلامت ایران ضمن تشریح برنامه‌های آینده این سازمان بیمه گر، مهمترین بحث در طول ماه‌های آتی را گسترش برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع در جمعیت روستایی و شهری در کشور، خواند.