جمعه 7 اردیبهشت 1403

شورای نگهبان

شورای نگهبان

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر شورای نگهبان گفت: کارگران در جنگ اقتصادی بزرگی که دشمنان علیه مردم ایران به راه انداخته‌اند، در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر کشور در پاسخ به این پرسش که طرح نور با دستور وزارت کشور در حال اجراست، گفت: نه، این جزو وظایف ذاتی فراجا به عنوان ضابط قوه قضائیه است. به گزارش عرشه آنلاین، وزیر کشور گفت: فراجا نیروهای خود را توجیه کرده است که حتما با کسی که اهمال و غفلت دارد با کسی که برای ساختارشکنی اقدام می‌کند، تفاوت قائل شود و اساس این است که با تذکر اصلاح شود. غالب افراد با تذکر، رعایت می‌کنند. احمد وحیدی...

خبرگزاری میزان

دبیر شورای نگهبان گفت: در جنگ اقتصادی بزرگی که دشمنان علیه مردم ایران به راه انداخته‌اند، کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون روابط کار وزیر تعاون با اشاره به تغییرات کاهشی نرخ تورم بر مبنای ارائه شده از سوی دولت گفت: مطالبات انباشته مزدی طی سال‌های گذشته نمی‌توان یک شبه حل شود. ما در سه سال گذشته 119 درصد افزایش مزد داشتیم که بی‌سابقه است.

وب‌گاه الف

معاون رییس‌جمهور در امور مجلس گفت: دستگاه‌های مختلف از جمله صمت و اقتصاد و وزارت بهداشت همه تلاش خود را می‌کنند تا مشکلات دارویی برطرف شود.

وب‌گاه گسترش

محسن باقری گفت: امید است با اصلاح قانون کار و دائمی شدن قراردادها، امنیت شغلی در کشور افزایش یابد.

وب‌گاه الف

مجلس یازدهم در طول چهار سال گذشته خود 26 مصوبه مهم از جمله اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران تا قانون اصلاح قانون صدور چک داشته که در این گزارش به آنها پرداخته شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون پارلمانی رئیس دولت سیزدهم گفت: مهمترین جایی که با دنیا در تعامل است تهران است، با این جمعیتی که تهران دارد تا حالا چرا بحثی مطرح نمی کردند و الان یکباره این بحث مطرح شده است؟

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون پارلمانی رییس جمهور در حاشیه جلسه هیأت دولت از آماده شدن دولت برای تعامل بیشتر با مجلس آینده خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مجلس یازدهم در طول چهار سال گذشته خود 26 مصوبه مهم از جمله اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران تا قانون اصلاح قانون صدور چک داشته که در این گزارش به آنها پرداخته شده است.

خبرگزاری دانشجو

طبق مصوبه مجلس مالیات بر عایدی سرمایه حاصل از انتقال اوراق بهادار یا کالای مورد معامله در بهابازار (بورس)‌ها و بازار‌های خارج از بهابازار (بورس) از قبیل صندوق‌های کالایی، صندوق‌های املاک و مستغلات و گواهی سپرده سکه طلا مشمول مالیات بر عایدی سرمایه نیست.

وب‌گاه الف

محلس شورای اسلامی در اصلاح مالیات بر عایدی سرمایه که از سوی شورای نگهبان مورد تایید قرار نگرفته بود، بورس را از مالیات بر عایدی سرمایه معاف کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طبق مصوبه مجلس مالیات بر عایدی سرمایه حاصل از انتقال اوراق بهادار یا کالای مورد معامله در بهابازار (بورس) ها و بازارهای خارج از بهابازار (بورس) از قبیل صندوق‌های کالایی، صندوق‌های املاک و مستغلات و گواهی سپرده سکه طلا مشمول مالیات بر عایدی سرمایه نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون روابط کار وزیر کار با اشاره به اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل برای بهبود دستمزد کارگران گفت: در اولین فرصت لایحه اصلاح قانون کار به مجلس بعدی (دوازدهم) تقدیم خواهد شد.

وب‌گاه گسترش

معاون روابط کار وزیر کار با اشاره به اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل به منظور بهبود دستمزد کارگران اعلام کرد که در اولین فرصت، لایحه اصلاح قانون کار به مجلس بعدی (دوره دوازدهم) ارائه خواهد شد.

خبرگزاری اکو نیوز