سه‌شنبه 10 مهر 1403

شور انتخاباتی در دور دوم / دانشگاه بستر سالم گفت‌وگو برای شناسایی افراد اصلح است

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
شور انتخاباتی در دور دوم / دانشگاه بستر سالم گفت‌وگو برای شناسایی افراد اصلح است

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تبلیغات دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از بامداد 13 اردیبهشت آغاز شد و تا ساعت هشت صبح پنجشنبه 20 اردیبهشت ادامه دارد. در هفته منتهی به روز برگزاری دومین مرحله انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، عرصه دانشگاه دوباره برای فعالیت نامزدهای انتخابات در بستری علمی و فرهنگی، آغوش گشوده است. انتخابات دوازدهمین دوره مجلس...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تبلیغات دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از بامداد 13 اردیبهشت آغاز شد و تا ساعت هشت صبح پنجشنبه 20 اردیبهشت ادامه دارد.

در هفته منتهی به روز برگزاری دومین مرحله انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، عرصه دانشگاه دوباره برای فعالیت نامزدهای انتخابات در بستری علمی و فرهنگی، آغوش گشوده است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی 11 اسفند 1402 برگزار شد و از میان نامزدهای حاضر در عرصه رقابت، 245 نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت 45 کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در 21 اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

در دور اول انتخابات، دانشجویان برای تبیین و مشارکت حداکثری سنگ تمام گذاشتند. آنها با حضور میدانی در کف خیابان تلاش کردند صدای مردم را به گوش نامزدها و مسئولین برسانند تا افراد اصلح با داشتند راهکار مناسب وارد صحن بهارستان شوند.

* در دانشگاه علم و صنعت ویژه برنامه نشست «مجلس قوی برای ایران قوی» برگزار شد. بیش از 16 نفر نامزد انتخاباتی دعوت دانشجویان را برای حضور در این دانشگاه پذیرفتند.

در این مرحله نیز دانشجویان با دعوت از نامزدهایی که به دور دوم راه یافتند، عرصه دانشگاه را برای گفت‌وگو میان افراد دغدغه‌مند با نامزدها باز کردند.

* در دانشگاه شهید بهشتی دانشجویان بسیج دانشجویی با دعوت از چهار نامزد در روز سه شنبه 18 اردیبهشت ماه، نشستی را تحت عنوان «سرنوشت یک ملت» با طرح پرسش «کجا ایستاده‌ایم؟» برگزار کردند.

حسین صمصامی، محمد سراج، حسن خجسته باقرزاده، علیرضا سلیمی نامزدهای حاضر در این برنامه هستند

* دانشجویان جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی نیز با برگزاری سلسله جلسات تحلیلی تبیینی به بررسی عملکرد و تحلیل برنامه‌های نامزدهای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پرداختند. دانشجویان میزبان سه نفر از نامزدهای انتخابات دور دوم بودند.

مهدی عسگری، حسین صمصامی و خانم لاجوردی نامزدهای دعوت شده به این مراسم بودند

* بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق نیز با برگزاری جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی با کاندیدهای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران، به تبیین آیه «کُلُکُم رَاع وَ کُلُکُم مَسئُول عَن رَعِیَتِهِ» پرداخت. در این برنامه هم چهار نامزد دعوت شده بودند.

صالح اسکندری، ابوالقاسم جراره، سید مرتضی محمودی و ریحانه اخلاقی به این برنامه دعوت شده بودند صالح اسکندری که از نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس حاضر در برنامه دانشگاه امام صادق (ع) بود، در پاسخ به سوال دانشجویان گفت: فرایند اصلاح قانونی که منشاء بسیاری از نارضایتی‌های کارگران است چرا باید منتهی شود به روز‌های پایانی مجلس؟ یکی از مشکلاتی که در ادوار مختلف مجلس داشتیم این بوده که در تعیین اولویت‌ها و دستور کار‌ها دچار چالش بودیم. ماده 7 قانون کار سالیان سال است که مشکل قرارداد‌های کوتاه مدت را به وجود آورده است.
شور انتخاباتی در دور دوم / دانشگاه بستر سالم گفت‌وگو برای شناسایی افراد اصلح است 2
شور انتخاباتی در دور دوم / دانشگاه بستر سالم گفت‌وگو برای شناسایی افراد اصلح است 3
شور انتخاباتی در دور دوم / دانشگاه بستر سالم گفت‌وگو برای شناسایی افراد اصلح است 4
شور انتخاباتی در دور دوم / دانشگاه بستر سالم گفت‌وگو برای شناسایی افراد اصلح است 5
شور انتخاباتی در دور دوم / دانشگاه بستر سالم گفت‌وگو برای شناسایی افراد اصلح است 6
شور انتخاباتی در دور دوم / دانشگاه بستر سالم گفت‌وگو برای شناسایی افراد اصلح است 7
شور انتخاباتی در دور دوم / دانشگاه بستر سالم گفت‌وگو برای شناسایی افراد اصلح است 8
شور انتخاباتی در دور دوم / دانشگاه بستر سالم گفت‌وگو برای شناسایی افراد اصلح است 9
شور انتخاباتی در دور دوم / دانشگاه بستر سالم گفت‌وگو برای شناسایی افراد اصلح است 10
شور انتخاباتی در دور دوم / دانشگاه بستر سالم گفت‌وگو برای شناسایی افراد اصلح است 11
شور انتخاباتی در دور دوم / دانشگاه بستر سالم گفت‌وگو برای شناسایی افراد اصلح است 12