پنج‌شنبه 19 مهر 1403

شکست 4 گله ذوب‌آهن با ناشناخته‌ها!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
شکست 4 گله ذوب‌آهن با ناشناخته‌ها!

شاگردان محمد ربیعی در دیدار مقابل مس کرمان مغلوب شدند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان که پس از حضور محمد ربیعی روی نیمکت این تیم در کنار انجام تمرینات آماده سازی، برگزاری دیدارهای تدارکاتی را نیز در دستور کار قرار داده تا شرایط خوبی برای حضور در لیگ برتر پیدا کند، عصر امروز به مصاف تیم دسته اولی مس کرمان رفت.

شاگردان محمد ربیعی که برای برپایی اردوی آماده سازی راهی تهران شده‌اند، در چهارمین مسابقه تدارکاتی پیش فصل که امروز برگزار کردند، با نتیجه 4 بر صفر مقابل مس کرمان شکست خوردند و نتوانستند روند پیروزی‌های اخیرشان را ادامه بدهند.

تیم ذوب‌آهن که سه روز قبل در دیدار دوستانه مقابل فولاد خوزستان به برتری رسیده بود، امروز با ترکیبی که بیشترشان را بازیکنان جوان تشکیل می‌دادند، نتوانست تیم مس کرمان را شکست دهد و باخت سنگینی را متحمل شد.

امیرحسین یحیی‌زاده، محمد صبوری، علی وزیری پناه و خشایار زبرجد چهار بازیکن گلزن مس کرمان در مسابقه دوستانه امروز مقابل ذوب آهن بودند.

شاگردان محمد ربیعی پیش از این در دیدار مقابل امیدهای ذوب آهن به پیروزی 4 بر یک رسیده بودند و در ادامه تیم آلومینیوم را با نتیجه یک بر صفر و فولاد خوسزتان را با نتیجه 2 بر یک شکست دادند.

شکست 4 گله ذوب‌آهن با ناشناخته‌ها! 2