جمعه 30 شهریور 1403

شکلات خوری و زمینی که 11 صاحب داشت!/ هدایای عجیب شهردار و استاندار کرمانشاه به قهرمان المپیک

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
شکلات خوری و زمینی که 11 صاحب داشت!/ هدایای عجیب شهردار و استاندار کرمانشاه به قهرمان المپیک

دارنده مدال طلای المپیک پاریس مدعی شد: مسئولان استانداری کرمانشاه زمینی را به من هدیه دادند که 11 صاحب دیگر داشت و شهرداری هم فقط یک شکلات خوری به من هدیه داد!

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، آرین سلیمی نابغه کرمانشاهی تکواندوی ایران که در المپیک 2024 پاریس با شکست قاطع همه رقبای خود به مدال ارزشمند طلای المپیک رسید، در یک برنامه تلویزیونی از هدایای عجیب مسئولان استانداری و شهرداری کرمانشاه پرده برداشت.

سلیمی درباره میزان جوایزی که به او بعد از کسب طلای المپیک تعلق گرفت، گفت: به خدا ما 100 میلیارد ندیدیم. کمیته المپیک 10 میلیارد پاداش پای سکو داد. یک میلیارد هم فدراسیون تکواندو داد که پرداخت شدند.

وی در ادامه مدعی شد: صحبت‌هایی عنوان شده بود که مسئولان کرمانشاه یک زمین 2 میلیارد و 300 میلیون تومانی به من هدیه دادند اما آن زمین 11 صاحب دارد. یک صاحب آن هم‌باشگاهی من است به من گفت مبارکت باشد اما اگر بخواهی ما را هم کنار بزنی باز آن زمین 10 صاحب دیگر دارد. ارزش آن هم 2 میلیارد و 300 میلیون نیست و فقط 200 یا 300 میلیون تومان ارزش دارد!

دارنده مدال طلای المپیک افزود: شهردار کرمانشاه نیز یک شب من را دعوت کرد که مجبور شدم مهمانان منزلمان را ترک کنم. رفتم دیدم جلسه تجلیل از خبرنگاران است و من هیچ کاره‌ام و جایی برای من تدارک ندیده‌اند. شهردار آنجا اعلام کرده بود در صورتیکه کارهایم انجام شود من را استخدام می‌کنند، یعنی خود شهردار هم علاقه‌ای نداشت که من استخدام شهرداری شوم. البته هیچ اقدامی هم نشد و من هم گفتم اصلا دوست ندارم در آنجا استخدام شوم. در آخر مراسم هم به من یک شکلات خوری هدیه دادند!