یک‌شنبه 8 مهر 1403

شگفتی‌های دربی 104 از ثانیه صفر؛/ موردعلاقه‌ترین ستاره لیگ: آقای رامین ر!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
شگفتی‌های دربی 104 از ثانیه صفر؛/ موردعلاقه‌ترین ستاره لیگ: آقای رامین ر!

مدافع راست استقلال محبوبیت ویژه‌ای بین هواداران فوتبال و به‌ویژه پسران خردسال دارد.

به گزارش "ورزش سه"، مراسم قبل از شروع دربی 104 در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک در حالی انجام شد که حضور 30 پسر خردسال در زمان ورود بازیکنان و داوران به زمین مسابقه جلب توجه زیادی کرد و یک اتفاق ویژه نیز در این لحظه رخ داد.

به مناسب هفته دفاع مقدس، 30 پسر خردسال از فرزندان نیروهای مسلح با لباسی که نوشته‌ی «سرباز وطن» روی آن درج شده بود، همراه با بازیکنان استقلال و پرسپولیس به زمین آمدند ولی در این بین، محبوبیت بالای ستاره آبی‌پوشان به چشم آمد.

در شرایطی که 11 بازیکن پرسپولیس و 8 بازیکن استقلال هر کدام با یک بازیکن به زمین آمدند، دو پسر خردسال همراه با گوستاوو بلانکو و سید ابوالفضل جلالی در صف ایستادند و رامین رضاییان بیشتر از همه طرفدار داشت.

هشت پسر خردسال در زمان تلاوت قرآن مجید در مراسم آغازین دربی پایتخت، در کنار رامین رضاییان که آخرین نفر در صف استقلالی‌ها بود، جمع شدند تا این چنین طرفداران او از سایر بازیکنان دو تیم مجزا شود.

پس از پایان تلاوت قرآن هم، یکی از آن پسران قصد داشت گلی که در دست دارد را به رامین رضاییان تقدیم کند که مدافع راست استقلال با لبخند و کشیدن دست روی سر این پسر بچه، از او تشکر نمود و به بیرون از زمین هدایت کرد.

رامین رضاییان که پس از پیوستن به استقلال جایگاهش را بین پرسپولیسی‌ها از دست داد و در روزهای منتهی به دربی نیز مورد هجمه قرمزها در فضای مجازی قرار گرفته و همچنین پیش از شروع این بازی هم با درج تصویرش روی دلار از سوی تماشاگران تیم رقیب مواجه شده بود، در زمان ورود به زمین چمن شرایط متفاوتی را تجربه کرد.

برخلاف سکوهای پرسپولیس که نسبت به حضور ستاره سابق خود در پیراهن آبی موضع گرفتند و قبل و در حین دربی مدام علیه او شعار سر می‌دادند، تماشاگران استقلال به شدت رضاییان را تشویق کردند و هشت پسر خردسال هم مدام دور رامین می‌چرخیدند.

رامین رضاییان که این بار دربی را با لباس استقلال آغاز کرد و محبوبیت ویژه‌ای بین هواداران خودی داشت، با اتفاقی تلخ این بازی را پشت سر گذاشت و خطای پنالتی منجر به گلِ او برای پرسپولیس، روز متفاوتی برای این ستاره سابقا ملی‌پوش رقم زد.

شگفتی‌های دربی 104 از ثانیه صفر؛/ موردعلاقه‌ترین ستاره لیگ: آقای رامین ر! 2
شگفتی‌های دربی 104 از ثانیه صفر؛/ موردعلاقه‌ترین ستاره لیگ: آقای رامین ر! 3
شگفتی‌های دربی 104 از ثانیه صفر؛/ موردعلاقه‌ترین ستاره لیگ: آقای رامین ر! 4
شگفتی‌های دربی 104 از ثانیه صفر؛/ موردعلاقه‌ترین ستاره لیگ: آقای رامین ر! 5