شنبه 1 اردیبهشت 1403

شیراز

شیراز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) اعلام‌کرد: همه پروازهای این هواپیمایی طبق برنامه انجام‌می‌شود.

وب‌گاه فرارو

همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز 31 فروردین ماه 1403 از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مشاور مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها گفت: پرواز‌ها در تمامی فرودگاه‌های کشور به حالت عادی بازگشته و مسافران با شماره 199 تماس بگیرند.

وب‌گاه خبر آنلاین

شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد: فرودگاه‌های مهرآباد، اصفهان، شیراز و فرودگاه‌های غرب، شمال غرب و جنوب غرب کشور به حالت تعلیق درآمده‌اند و فعلا پروازها در این فرودگاه‌ها به دلیل حفظ ایمنی پروازها با تاخیر مواجه هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

برخی از پروازها در ساعات اولیه صبح جمعه مسیر خود را از ایران تغییر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ایرنا اعلام کرد که منشا صدای انفجار در غرب تبریز، پدافند هوایی بوده است که به دنبال مشاهده شی مشکوک شلیک کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع موثق می‌گویند تاسیسات هسته‌ای در استان اصفهان در امنیت کامل است و گزارش برخی رسانه‌های خارجی درباره حادثه در این تأسیسات نادرست است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری ایرنا گزارش داد که حوالی ساعت 4 بامداد امروز، پدافند هوایی پایگاه هشتم شکاری اصفهان برای رهگیری به کار افتاد و صدای پدافند از سمت شمال شرق اصفهان شنیده شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی کشوری ساعتی قبل اعلام کرد پروازهای داخلی لغو شده اند

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته فرودگاه و ناوبری هوایی ایران، فرودگاه‌های مهرآباد، اصفهان، شیراز و فرودگاه‌های غرب، شمال غرب و جنوب غرب کشور به حالت تعلیق درآمده‌اند و فعلا پروازها در این فرودگاه‌ها به دلیل حفظ ایمنی پروازها با تاخیر مواجه هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

طبق اعلام فرودگاه و ناوبری هوایی ایران، فرودگاه‌های مهرآباد، اصفهان، شیراز و فرودگاه‌های غرب، شمال غرب و جنوب غرب کشور به حالت تعلیق درآمده‌اند و فعلا پروازها در این فرودگاه‌ها به دلیل حفظ ایمنی پروازها با تاخیر مواجه هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شرکت فرودگاه و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد: فرودگاه‌های مهرآباد، اصفهان، شیراز و فرودگاه‌های غرب، شمال غرب و جنوب غرب کشور به حالت تعلیق درآمده‌اند و فعلا پروازها در این فرودگاه‌ها به دلیل حفظ ایمنی پروازها با تاخیر مواجه هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برخی منابع محلی از شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان در شمال شرق اصفهان خبر می‌دهند.

وب‌گاه گسترش

بسیاری از شهروندان شهرهای بزرگ که از پس هزینه‌های مسکن برنمی آیند تصمیم گرفته‌اند از روش‌های جایگزین برای حل معضل مسکن استفاده کنند، روش‌هایی که بسیار دور از ذهن بودند حالا اجتناب ناپذیر به نظر می‌رسند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل جوان یک شرکت پخش کننده لوازم بهداشتی و آرایشی در برج بیست طبقه اش در محله کوهک با 37 ضربه چاقو به قتل رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مصطفی ده پهلوان امروز، 30 فروردین ماه در حاشیه مراسم رونمایی از سند مالکیت مجموعه جهانی تخت جمشید که به مناسبت فرارسیدن روز جهانی بناها و محوطه‌های تاریخی در این مجموعه جهانی برگزار شد، گفت: ظرفیت آثار در حوزه میراث فرهنگی در استان فارس بسیار گسترده است و شهرت جهانی دارد. مصطفی ده پهلوان امروز، 30 فروردین ماه در حاشیه مراسم رونمایی از سند مالکیت مجموعه جهانی تخت جمشید که به مناسبت فرارسیدن...