یک‌شنبه 18 شهریور 1403

شیراز

شیراز

خبرگزاری مهر

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره مشکلات نظام فعلی توزیع بنزین که باعث بروز ناترازی شده است پرداخت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرماندار لردگان از درگیری طایفه‌ای با 2 کشته و 8 زخمی در این شهرستان خبر داد. درگیری 5 ساعته طایفه‌ای در لردگان با 2 کشته و 8 زخمی؛ نزاع همچنان ادامه دار است | تشکیل جلسه فوری شورای تامین فرماندار لردگان از درگیری طایفه‌ای با 2 کشته و 8 زخمی در این شهرستان خبر داد.

وب‌گاه فرارو

همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز 12 شهریور ماه 1403 از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد.

وب‌گاه الف

عضو شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: با توافقاتی که با بانک شهر صورت گرفته، وام سرویس مدارس به والدین دانش‌آموز داده می‌شود که به صورت اقساط هزینه سرویس را پرداخت کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با توافقاتی که با بانک شهر صورت گرفته، وام سرویس مدارس به والدین دانش‌آموز داده می‌شود که به صورت اقساط هزینه سرویس را پرداخت کنند.

وب‌گاه فرارو

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از دستگیری قاتل 16 ساله در کمتر از 6 ساعت پس از ارتکاب به جرم خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از دستگیری قاتل 16 ساله در کمتر از 6 ساعت پس از ارتکاب به جرم خبر داد. فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از دستگیری قاتل 16 ساله در کمتر از 6 ساعت پس از ارتکاب به جرم خبر داد. سرهنگ اسماعیل زراعتیان، اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره درگیری در یکی از محله های شهر شیراز، بلافاصله ماموران کلانتری "14 مدرس" به محل اعزام شدند. وی...

وب‌گاه تابناک

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از دستگیری قاتل 16 ساله در کمتر از 6 ساعت پس از ارتکاب به جرم خبر داد.

وب‌گاه گسترش

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی اعلام کرد که سقف قیمت بلیت از تهران به مشهد، بر اساس تعیینات شرکت‌های هواپیمایی، معادل 2 میلیون و 700 هزار تومان است و فروش بلیت با قیمت بالاتر از این مقدار غیرقانونی خواهد بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ایام پایانی ماه صفر مصادف با سالروز رحلت پیامبر (ص)، شهادت امام حسن (ع) و شهادت امام رضا (ع) است، هرساله به این مناسبت هیأت‌های کشور مجالس عزاداری به خصوص در شهر مشهد مقدس برپا می‌کنند. در ادامه برنامه 65 هیأت اطلاع‌رسانی می‌شود: حرم امام رضا (ع) مرثیه‌خوانی: سیدمجید بنی‌فاطمه زمان: از یکشنبه 11 شهریورماه به مدت 4 شب از ساعت 20 نشانی: رواق امام...

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه جمهوری اسلامی در مطلبی از امکانات داده شده به طالبان در دولت سیزدهم انتقاد و از تکرار اشتباهات توسط دولت چهاردهم ابراز نگرانی کرد. روزنامه جمهوری اسلامی در مطلبی از امکانات داده شده به طالبان در دولت سیزدهم انتقاد و از تکرار اشتباهات توسط دولت چهاردهم ابراز نگرانی کرد. این روزنامه نوشت: برای کسانی که خطر حضور میلیون‌ها نفر از اتباع غیرمجاز افغانی در کشورمان را احساس می‌کنند،...

خبرگزاری دانشجو

رتبه 6 گروه آزمایشی علوم تجربی گفت: یکی از مهمترین چیز‌هایی که بچه‌ها باید برای مسیرشان در نظر داشته باشند آزمون‌های آزمایشی است، این آزمون‌ها برای افراد شرایطی را فراهم می‌کند که بیایند تجربه کسب کنند و خودشان را بسنجند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: درخصوص خطری که ایران را تهدید می‌کند، صاحبنظران و رسانه‌ها هشدارهای زیادی داده‌اند ولی متأسفانه دولت‌های دوازدهم و سیزدهم به این هشدارها توجهی نکردند. دولت دوازدهم راه را برای طالبان باز کرد و دولت سیزدهم تسهیلات زیادی در اختیار حکومت خودخوانده این گروه قرار داد.

وب‌گاه فرارو

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی در سال 1403 چهارم مردادماه 1403 به طور همزمان در دانشگاه‌های علوم پزشکی مستقر در شهر‌های اصفهان، اهواز، بابل، ساری، تبریز، ارومیه، تهران، زاهدان، کرمانشاه، شیراز، بندرعباس، قزوین، کرمان، رشت، مشهد، همدان و یزد برگزار شده است. آزمون در رشته‌های پروتز‌های دندانی، آسیب شناسی دهان و...