دوشنبه 16 مهر 1403

صداوسیما از چهره‌سازی بی‌برنامه و بزرگ‌نمایی برخی افراد پرهیز کند

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
صداوسیما از چهره‌سازی بی‌برنامه و بزرگ‌نمایی برخی افراد پرهیز کند

امام‌جمعه اراک با اشاره به اینکه صداوسیما از چهره‌سازی بی‌برنامه و بزرگ‌نمایی برخی افراد پرهیز کند گفت: سازمان صداوسیما در همه بخش‌ها ترویج کننده معارف و ارزش‌های اسلامی باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی امروز در دیدار با مدیرکل صداوسیمای استان مرکزی گفت: استفاده از همکاران باانگیزه، با روحیه جهادی و انقلابی و با ایمان و با فکر، صیانت عمیق از تشکیلات، سلامت سیستم، جذب نیروی باانگیزه و ارزشی از مهم ترین ارکان فعالیت در صدا و سیما است.

دری نجف آبادی اظهار کرد: از چهره سازی بی برنامه و بزرگ نمایی برخی افراد پرهیز کند و سازمان صدا و سیما در همه بخش ها ترویج کننده معارف و ارزش‌های اسلامی باشد.

وی ادامه داد: توسعه فعالیت های هنری برای نوجوانان و جوانان و برگزاری کلاس های آموزشی و جذب افراد مستعد از طریق این کلاس ها باید در اولویت باشد.

امام جمعه اراک بیان کرد: راه اندازی رادیو محلی بسیار خوب است ولی نباید اینگونه برنامه ها باعث غافل شدن از برنامه های اصلی گردد و اولویت این سازمان رسانه ای جهاد تبیین و بیان دستاوردهای عظیم انقلاب با شکل خلاقانه و همراه با ابتکار و هنرمندی است.

دری نجف آبادی گفت: اهمیت ویژه به فضای مجازی و فعالیت بیشتر در این فضا و استفاده از تدبیرهای هوشمندانه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: جلوگیری از نفوذ و خرابکاری در سیستم نیز باید در اولویت قرار بگیرد.

انتهای پیام /