سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

صدا و سیما

صدا و سیما

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان صدا و سیما گفت: عملیات «وعده صادق» برای کشور و نیروهای مسلح ما و هم‌چنین جبهه مقاومت پُر از دستاورد بوده و پوشالی و ضربه‌پذیر بودن اسرائیل را ثابت کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون سیمای سازمان صدا و سیما گفت: برنامه‌های ویژه شبکه‌های تلویزیونی برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران درحال تدارک است.

وب‌گاه فرارو

نشست «آسیب‌شناسی موسیقی در سال‌های پس از انقلاب» عصر 28 فروردین‌ماه با حضور رضا مهدوی (آهنگساز و پژوهش‌گر موسیقی) و دکتر مسعود کوثری (استاد دانشگاه تهران) به همت حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نشست «آسیب‌شناسی موسیقی در سال‌های پس از انقلاب» عصر 28 فروردین‌ماه با حضور رضا مهدوی (آهنگساز و پژوهشگر موسیقی) و دکتر مسعود کوثری (استاد دانشگاه تهران) به همت حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

در حالی مدیرعامل توانیر از ممنوعیت تبلیغ کولرهای گازی براساس مصوبه شورای عالی انرژی خبر داه که تبلیغ کولر گازی سرای ایرانی در صدا و سیما هنوز متوقف نشده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک کارشناس تلویزیون با انتقاد از ارزپاشی دولت‌ها در بازار انتقاد کرد و گفت: این دلارها می توانست کشور را آباد کند. طبق روایت این کارشناس، 288 میلیارد دلار مداخله ارزی در 20 سال انجام شده است.

وب‌گاه عصر ایران

روز گذشته، انتشار فیلمی از لحظه اعلام درگذشت رضا رشیدپور، توسط علی اوجی در سکانسی از فیلم‌سینمایی «سال گربه» با انتقادات و واکنش‌های هواداران این مجری سابق صدا و سیما روبه‌رو شد. در همین راستا، رشیدپور با انتشار ویدیویی اعلام کرد: «من زنده‌ام.»

وب‌گاه خبر آنلاین

نشست تخصصی آسیب شناسی موسیقی در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی روز سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه به میزبانی مرکز موسیقی حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بستنی از دسته خوراکی‌های خوش طعمی است که بزرگسالان و کودکان به آن علاقه دارند، اما مصرف زیاد بستنی خطرات و عوارضی را برای کودکان به همراه دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده تهران در مجلس گفت: در خصوص لایحه عفاف و حجاب گزارش تهیه شد و در صحن هم مطرح گردید؛ بنابراین باید 32 دستگاه نسبت به این مسئله ورود کنند اما متاسفانه فقط 2 دستگاه ورود کردند که یکی وزارت کشور بود و دیگری هم فراجا بوده است. نماینده تهران در مجلس گفت: در خصوص لایحه عفاف و حجاب گزارش تهیه شد و در صحن هم مطرح گردید؛ بنابراین باید 32 دستگاه نسبت به این مسئله ورود کنند اما متاسفانه...

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، برخی نتایج مهم دو پیمایش بزرگ سبک زندگی و ارزش‌ها و نگرش‌های ایرانیان را تبیین کرد.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - رییس مجمع نمایندگان استان کرمان در نامه ای به رییس سازمان صدا و سیما خواستار عذرخواهی و جبران خسارات معنوی وارد آمده به مردم شریف این دیار توسط عوامل انسانی سریال "نون خ" شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده تهران در مجلس گفت: در خصوص لایحه عفاف و حجاب گزارش تهیه شد و در صحن هم مطرح گردید؛ بنابراین باید 32 دستگاه نسبت به این مسئله ورود کنند اما متاسفانه فقط 2 دستگاه ورود کردند که یکی وزارت کشور بود و دیگری هم فراجا بوده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو هیئت رئیسه مجلس بیانیه 220 نفر از نمایندگان در حمایت از راهبرد‌ها و تولیدات قرآنی رسانه ملی را قرائت کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست خبری «گزارش برنامه های نوروز و رمضان 1403 رسانه ملی» امروز سه‌شنبه 28 فروردین با حضور معاونان و مسؤولان سازمان صدا و سیما در سالن کوثر این سازمان برگزار شد. سلیم غفوری قائم‌مقام معاونت سیما در ابتدای نشست بیان کرد: برخی از سریال ها مثل «زیرخاکی» و «رستگاری» به پایان رسید و برخی سریال‌ها هنوز ادامه دارد. در میان برنامه‌های افطار قله برنامه‌ها...