یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

صدا و سیما

صدا و سیما

خبرگزاری تسنیم

معاون رئیس جمهور گفت: امام راحل روحیه خودباوری، اعتماد به نفس و «ما می توانیم» را در جامعه احیا کردند که یک نمونه از نتایج ملموس آن عملیات وعده صادق توسط نیروهای غیور مسلح کشور است که با موفقیت به اجرا در آمد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دستور بازنگری در قانون اساسی توسط حضرت امام خمینی صادر شد؛ اما رحلت جانگذار ایشان در نیمه سومین ماه بهار 1368 موجب شد حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای امضای نهایی را پای متمم قانون اساسی جمهوری اسلامی بزنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در دیدار با قاسم الاعرجی همتای عراقی بر پیشبرد توافقنامه امنیتی دو جانبه تاکید کردند.

خبرگزاری تسنیم

علی بخشی‌زاده در مراسم افتتاحیه سومین دوره جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک اعلام کرد که چهارمین دوره از این جشنواره بین‌المللی می شود و قرار است در تمام قالب‌ها برگزار شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

علی بخشی زاده معاون صدای رسانه ملی در مراسم افتتاحیه سومین دوره جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک اعلام کرد که چهارمین دوره از این جشنواره بین المللی می شود و قرار است در تمام قالب ها برگزار شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس پلیس راهور گفت: پس از گذشت حدود یک ماه از تصویب قانون افزایش جرایم راهنمایی رانندگی هنوز این قانون برای اجرا به پلیس راهور ابلاغ نشده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی کشور در اطلاعیه‌ای از حمایت‌های خالصانه مردم نجیب ایران‌زمین و دیدگاه‌های قاطع اخیر رئیس‌جمهور و رئیس دستگاه قضا در اجرای «طرح نور» قدردانی و تشکر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی کشور در اطلاعیه‌ای از حمایت‌های خالصانه مردم نجیب ایران‌زمین و دیدگاه‌های قاطع اخیر رئیس‌جمهور و رئیس دستگاه قضا در اجرای «طرح نور» قدردانی و تشکر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نشست خبری عوامل برنامه تلویزیونی «به افق فلسطین» صبح امروزدر اداره کل سازمان صدا و سیما برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آیین تجلیل از دست اندرکاران ویژه برنامه‌های قرآنی کشور» به میزبانی فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان جدید قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا وسیما منصوب و معرفی شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در احکام صادر شده از سوی رئیس قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی و امیر قطبی از این پس به عنوان نمایندگان دستگاه قضایی در این شورا حاضر خواهند بود. مرکز رسانه قوه قضائیه - حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه در احکام جدیدی، حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی و امیر قطبی را به عنوان نمایندگان قوه قضائیه در شورای نظارت بر...

وب‌گاه الف

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جناح‌بندی‌های داخلی جریان غالب اصولگرایان را می توان ذیل سه گروه کلی تقسیم‌بندی کرد که البته هر کدام از این گروه‌ها، به ویژه تندروهای آنان از باندها و زیرگروه‌های عجیب و غریبی تشکیل می‌شوند

وب‌گاه خبر آنلاین

علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی گفت: وقتی هتل می‌روید از شما امضا و مدرک می‌گیرند تا خوب آن‌جا را تحویل دهید؛ ما همین کار را برای اعضای تیم ملی می‌کنیم. آن‌ها باید امکانات را برای نسل‌های آینده خوب نگه‌دارند. منبع: خبرگزاری صدا و سیما