یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

صدا و سیما

صدا و سیما

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد جمالو روز یکشنبه در نشست خبری «جشنواره شعر نفس پاک» که برای نخستین بار با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر و مرکز شعر و موسیقی سرود سازمان صدا و سیما برگزار خواهد شد، افزود: امروز در جنگ تمام عیار در مبارزه با مواد مخدر هستیم و با جان فشانی شهدا شکست رکورد کشف مواد مخدر در جهان نشان از عزم نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابله با این هیولای خانمان...

خبرگزاری تسنیم

«بازی اختاپوس» ریشه‌های این افسانه که صهیونیست‌ها زمین فلسطینی‌ها را خریدند مورد تحلیل و بررسی قرار می‌دهد. نکاتی که لازم است در آثار نمایشی و مستندگونه ما وجود داشته باشد تا نسل امروز جامعه بهتر بتوانند درباره حقایق جنایات اسرائیلی‌ها قضاوت کنند.

خبرگزاری تسنیم

رییس سازمان صدا و سیما در حکمی جواد شیخ اکبری را به سمت مشاور رئیس سازمان و رئیس ستاد حج و زیارت و ستاد اربعین منصوب کرد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در نامه‌ای ضمن طرح شش محور اساسی، سوالاتی را پیرامون موارد مهم مورد توجه در سطح جامعه از نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر مطرح کرد و مهلت پاسخگویی به سوالات را به مدت یک هفته تا 8 اردیبهشت‌ماه در نظر گرفت. بسم الله الرحمن الرحیم نامزد‌های محترم دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از...

خبرگزاری تسنیم

جایگزینی تاکسی‌ها، اتوبوس‌ها و خودروهای شخصی بنزینی با خودروهای برقی ضرورتیست که در حال حاضر کسی نسبت به اهمیت آن، تردیدی ندارد اما چرا با این وجود، در عمل حرکت به این سمت بسیار کند بود؛ جواب این مسئله را با سخنگوی شورای شهر تهران در میان گذاشتیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان با بیان اینکه حجم کلی آبگیری سدهای استان هرمزگان به 71.5 میلیون مترمکعب رسید، گفت: براساس آخرین اطلاعات به دست آمده، سد جگین، با حجم مخزن 214 میلیون متر مکعب به مرحله سرریز رسیده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان با بیان اینکه حجم کلی آبگیری سدهای استان هرمزگان به 71.5 میلیون مترمکعب رسید، گفت: براساس آخرین اطلاعات به دست آمده، سد جگین، با حجم مخزن 214 میلیون متر مکعب به مرحله سرریز رسیده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری مستمری رفع شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو، جواد خیابانی، مجری و گزارشگر تلویزیون که پیش‌تر گفته بود قصدش برای بازنشستگی جدی است در تازه‌ترین اظهارنظرش عنوان کرد: خیلی‌ها برایشان سوال پیش آمده که چرا من رفتم و برگشتم. من اصلا نرفتم که برگردم. من گفتم که در حال فکر کردن به بازنشستگی هستم! بازنشستگی حق هر کارمندی است و همه می‌خواهند بازنشسته شوند. وی افزود: به‌هرحال حرف‌ها و گلایه‌هایی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای از برگزاری اولین کنفرانس ملی مهارت ایران با حضور وزیر علوم در روزهای سوم و چهارم اردیبهشت ماه در مرکز همایش‌های صدا و سیما خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی گمانه‌زنی‌ها از تغییر رفتار گشت ارشاد بعد از انتقادات در روزهای اخیر از نحوه برخورد با بانوان کم حجاب حکایت دارد. شاید از امروز گشت ارشاد تغییر رویه دهد برخی گمانه‌زنی‌ها از تغییر رفتار گشت ارشاد بعد از انتقادات در روزهای اخیر از نحوه برخورد با بانوان کم حجاب حکایت دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: بر اساس جدول زمان‌بندی، تبلیغات از ساعت صفر بامداد روز 13 اردیبهشت آغاز شده و به‌مدت هفت‌روز تا ساعت 8 صبح پنج‌شنبه 20 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ساعت صفر بامداد 13 اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ساعت 8 صبح 20 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

محسن اسلامی گفت: بر اساس جدول زمان‌بندی، تبلیغات از ساعت صفر بامداد روز 13 اردیبهشت آغاز شده و به‌مدت هفت‌روز تا ساعت 8 صبح پنج‌شنبه 20 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: بر اساس جدول زمان‌بندی، تبلیغات از ساعت صفر بامداد روز 13 اردیبهشت آغاز شده و به‌مدت هفت‌روز تا ساعت 8 صبح پنج‌شنبه 20 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.