جمعه 20 مهر 1403

صدور اخطار برای 770 واحد صنفی متخلف در آبادان

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
صدور اخطار برای 770 واحد صنفی متخلف در آبادان

آبادان - ایرنا - سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت آبادان با اعلام پلمب 60 واحد صنفی در این شهرستان به دلیل تخلف گفت: به 770 واحد صنفی دیگر در آبادان به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی اخطار پلمب داده شد.

یوسف نعامی‌پوران دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای اجرای مصوبات ستاد مبارزه با ویروس کرونا در 15 روز گذشته از 2 هزار و 110 واحد صنفی در بازارهای آبادان توسط گروههای نظارت متشکل از نمایندگان فرمانداری، اداره صمت، اتاق اصناف و بسیج اصناف بازرسی شد.

وی افزود: با توجه به دستور فرماندار آبادان همه واحدهای غیرضروری تا بعد از تعطیلت عیدسعید فطر باید تعطیل باشند به همین منظور برای جلوگیری از تردد و تجمع مردم در بازار با حضور بازرسان اداره صمت، اتاق اصناف، نیروی انتظامی و اماکن و شهرداری برای برخورد با واحدهای صنفی متخلف و دستفروشان گشت مشترک در حال انجام است.

نعامی‌پوران شمار واحدهایی که تخلف بهداشتی مرتکب شدند را 46 واحد بیان کرد و گفت: واحدهای بازرسی و نظارت با توجه به 73 گزارش مردمی دریافتی 46 واحد صنفی متخلف را شناسایی و تذکر لازم به آنها داده شد.

وی در ادامه گفت: از ابتدای فروردین تاکنون از مجموع سه هزار و 420 واحد صنفی در سطح شهرستان آبادان بازرسی بعمل آمد که از این تعداد 173 واحد متخلف شناخته شدند که پس از انجام مراحل مقدماتی و تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی معرفی می شوند.

وی همچنین از شهروندان خواست در صورت مشاهده تخلفاتی چونن گرانفروشی، کم فروشی، احتکار مراتب را از طریق سامانه 124 اطلاع دهند.

آبادان دارای 15 هزار واحد صنفی است.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*