جمعه 15 تیر 1403

صدیقی رئیس فدراسیون ووشو شد

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
صدیقی رئیس فدراسیون ووشو شد

مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون ووشو با حضور اسبقیان معاون توسعه قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، اعضای هیئت رئیسه ووشو، نماینده ورزشکاران و مربیان و اعضای هیئت های ورزشی استان ها برگزار شد و در نهایت امیر صدیقی با کسب 49 رای از 50 رای ماخوذه به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.

امیر صدیقی پس از انتخاب شدن به عنوان رئیس فدراسون ووشو گفت: از همه کسانی که به من رای دادند تشکر می کنم و باعث افتخارم است که بار دیگر به عنوان رئیس فدراسیون ووشو انتخاب شدم. ان شا الله مسیر قهرمانی ها با حمایت همه عزیزان ادامه یابد.

صدیقی در برنامه های خود برای ریاست فدراسیون ووشو گفت: امروز بعد از 4 سال با افتخار مقابل شما ایستادم و خدمت در این ورزش برایم با ارزش است. ووشو ایران در بلندای ورزش ایستاده است و در بالای قله ایستاده است. سال اول حضورم در ووشو که ویروس کرونا شیوع پیدا کرد 70 مدال کسب کردیم.

او ادامه داد: در سال دوم پیروزی های ما حد و مرز نداشت و نایب قهرمانی جوانان آسیا و قهرمانی جوانان ووشو را به دست آوردیم. ما در هر نبرد پیروز بیرون آمدیم. در سال سوم سال باشکوهی شد و 50 مدال کسب کردیم. پیروزی های زیادی که عطش ووشو را برای برد بیشتر کرد. کسب 12 مدال در بازی های آسیایی هانگژو کسب کردیم. همدلی باعث افتخارات ووشو شد.

صدیقی خاطرنشان کرد: 70 هزار بیمه شده در ووشو داریم. من در حالی مقابل شما ایستادم که قدردان زحمات شما هستم.

عباس شیبک نامزد فدراسیون ووشو درباره برنامه هایش گفت: با توجه به اینکه ووشو را می شناسم و در خانواده ووشو بزرگ شدم و به خاطر ووشو به افتخاراتی رسیدیم. وقتی صدیقی جای علی نژاد رییس فدراسیون ووشو شد ریل موفقیت ووشو ادامه یافت و اکنون 2 فدراسیون را صدیقی اداره کرد. بودجه فدراسیون ووشو فقط مربوط به وزارت ورزش نیست و یک مدیر قوی باید هزینه ها را تامین کند که صدیقی به خوبی این کار را انجام داد.

در نهایت عباس شیبک به نفع صدیقی کنار رفت. جعفر عرفیان، مجتبی جلدهای و سید امیر نوری سادات هم در جلسه مجمع انتخاباتی حضور پیدا نکردند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی