شنبه 8 اردیبهشت 1403

صعود والیبال ایران در رنکینگ جهانی با وجود شکست‌های پیاپی!

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
صعود والیبال ایران در رنکینگ جهانی با وجود شکست‌های پیاپی!

باخت ایران در دو بازی اول در رنکینگ جهانی ایران تاثیرگذار نبود. اما پس از شکست هلند مقابل ژاپن، هلندی‌ها در رنکینگ جهانی امتیاز از دست دادند و با 240.47 امتیاز و یک پله سقوط در رده یازدهم رده بندی قرار گرفتند. تیم ملی والیبال ایران که پیش از شروع هفته سوم لیگ ملت‌ها 241.05 امتیاز داشت، به لطف شکست هلند در رنکینگ جهانی یک پله صعود داشت و به رده دهم جهان رسید.

تیم ملی والیبال ایران به لطف پیروزی سامورایی‌ها مقابل هلند، در رنکینگ جهانی یک پله صعود داشت.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال در آمریکا به مصاف فرانسه و بلغارستان رفت و به ترتیب با نتایج 3-0 و 3-2 مقابل حریفانش شکست خورد.

باتوجه به عدم صدور ویزا از سوی آمریکا برای تمامی بازیکنان ایران و همچنین عطایی به عنوان سرمربی والیبال ایران، فدراسیون جهانی اعلام داشت که امتیازات تیم ملی والیبال ایران در رنکینگ جهانی ثابت خواهد بود و نتایج هفته سوم برای ایران و حریفانش در رنکینگ جهانی محاسبه نخواهد شد.

با این تفاسیر، باخت ایران در دو بازی اول در رنکینگ جهانی ایران تاثیرگذار نبود. اما پس از شکست هلند مقابل ژاپن، هلندی‌ها در رنکینگ جهانی امتیاز از دست دادند و با 240.47 امتیاز و یک پله سقوط در رده یازدهم رده بندی قرار گرفتند. تیم ملی والیبال ایران که پیش از شروع هفته سوم لیگ ملت‌ها 241.05 امتیاز داشت، به لطف شکست هلند در رنکینگ جهانی یک پله صعود داشت و به رده دهم جهان رسید.

والیبال ایران پیش از شروع لیگ ملت‌های 2023، دارای 267 امتیاز بود و با این امتیاز در رده دهم جهان قرار داشت. پس از عملکرد ضعیف ایران در هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال، ایران یک پله سقوط کرد و با امتیاز 250.08 در رده یازدهم ایستاد.

والیبال ایران در هفته دوم لیگ ملت‌ها مقابل آلمان به پیروزی رسید، اما مقابل ایتالیا، آمریکا و هلند شکست خورد. شکست ایران مقابل هلند باعث شد که تیم هلند جایگاه جهانی ایران در رده یازدهم را کسب کند.

از میان اخبار

باورنکردنی؛ بیرانوند شهاب زاهدی را به پرسپولیس آورد

(عکس) کیلیان امباپه کنار کیم کارداشیان دیده شد

(عکس) استوری معنادار احسان علیخانی برای کریم باقری

تیم ملی والیبال به بلغارستان هم باخت؛ تداوم ناکامی