سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403

صفری: سوالاتی اساسی درباره تریبون طلایی دانشجویان مقابل رهبری مطرح است

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
صفری: سوالاتی اساسی درباره تریبون طلایی دانشجویان مقابل رهبری مطرح است

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی صفری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در خصوص دیدار رمضانی دانشجویان با رهبر انقلاب گفت: مقام معظم رهبری نسبت به صحبت‌ها تشکل‌های دانشجویی مبنی بر اشاره نکردن به مقوله دانشگاه نقدهایی را مطرح کردند. در متن‌های تشکل‌های دانشجویی در دیدار رهبری هیچ اشاره‌ای به مقوله دانشگاه نشده بود. وی افزود: تاکید رهبری بر این بود که تحلیل از گعده‌ها...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی صفری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در خصوص دیدار رمضانی دانشجویان با رهبر انقلاب گفت: مقام معظم رهبری نسبت به صحبت‌ها تشکل‌های دانشجویی مبنی بر اشاره نکردن به مقوله دانشگاه نقدهایی را مطرح کردند. در متن‌های تشکل‌های دانشجویی در دیدار رهبری هیچ اشاره‌ای به مقوله دانشگاه نشده بود.

وی افزود: تاکید رهبری بر این بود که تحلیل از گعده‌ها گرفته نشود و همه جوانب سنجیده شود. این زمان و تریبون برای صحبت در مقابل مقام معظم رهبری فرصت طلایی است و سوالاتی اساسی درباره این تریبون و جایگاه آن مطرح است.

صفری بیان کرد: هنوز تکلیف خیلی از دانشجویان با تریبون دیدار رهبری مشخص نشده است و عده‌ای یا دوگانه سازی می‌کنند یا از جریانات مختلف اسم میبرند و سعی در سیاه نمایی دارند.