یک‌شنبه 1 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - صندوق بازنشستگی کشوری در پی انتشار اخبار وشایعاتی مبنی بر احتمال واگذاری سهم 50 درصدی این صندوق درمجموعه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی اعلام کرد: صندوق بازنشستگی نه تنها قصدی برای واگذاری چنین سهم ارزشمندی ندارد، بلکه به دنبال اجرای طرح‌های توسعه سفر وگردشگری بازنشستگان با استفاده از ظرفیت‌های بزرگ این مجموعه اقتصادی و دریافت 100 درصد آن است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری از صدور احکام افزایش 15 درصدی حقوق 4200 نفر از بازنشستگان وزارت بهداشت و درمان خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صدور احکام مربوطه در مردادماه 1400 توسط صندوق بازنشستگی کشوری انجام شد اما با وجود بارگذاری احکام صادره در سایت صندوق و مشاهده و دریافت احکام مذکور توسط بازنشستگان این حوزه، احکام صادره تاکنون به اجرا درنیامده بود و پرداخت حقوق کماکان به‌صورت گذشته انجام می‌شد. صندوق بازنشستگی در آن زمان علت عدم اجرای احکام را عدم تأمین اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه اعلام کرده بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در راستای اجرای ماده 30 قانون برنامه ششم توسعه دولت مکلف شد بررسی‌های لازم جهت برقراری عدالت در نظام پرداخت، رفع تبعیض و متناسب‌سازی دریافت‌ها و برخورداری از امکانات شاغلین، بازنشستگان و مستمری‌بگیران کشوری و لشکری سنوات مختلف را انجام دهد. به دنبال این موضوع، مهرماه سال 1399 بود که همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری تصویب و مقرر شد از محل...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری از صدور احکام افزایش 15 درصدی حقوق 4200 نفر از بازنشستگان وزارت بهداشت و درمان خبر داد و گفت: باتوجه به اینکه در اسفندماه سال 1401 برای 180 هزار نفر از بازنشستگان افزایش حقوق اعمال شد، حدود 4200 نفر به دلایلی باقی ماندند که این موضوع برایشان اعمال نشد و با توجه به پیگیری‌های بازنشستگان و مدیرعامل صندوق، احکام این افراد به تدریج صادر و این...

وب‌گاه منیبان

پرداخت وام 30 میلیون تومانی صندوق بازنشستگی کشوری با سود 4 درصد در سال جاری برای بازنشستگان کشوری در نظر گرفته شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پرداخت وام 30 میلیون تومانی صندوق بازنشستگی کشوری با سود 4 درصد در سال جاری برای بازنشستگان کشوری در نظر گرفته شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: پرداخت وام 30 میلیون تومانی صندوق بازنشستگی کشوری با سود 4 درصد در سال جاری برای بازنشستگان کشوری درحالی در نظر گرفته شده است که پرداخت این وام ضروری برای 460 هزار نفر بوده و مجموع اعتبار صرف شده به این منظور حدود 15 هزار میلیارد تومان است.

وب‌گاه الف

پرداخت وام 30 میلیون تومانی صندوق بازنشستگی کشوری با سود 4 درصد در سال جاری برای بازنشستگان کشوری درحالی در نظر گرفته شده است که پرداخت این وام ضروری برای 460 هزار نفر بوده و مجموع اعتبار صرف شده به این منظور حدود 15 هزار میلیارد تومان است.

وب‌گاه عصر ایران

مبلغ وام 300.000.000 میلیون ریال است و فقط به حساب متقاضی بازنشستگان کشوری در بانک صادرات که در سیستم احکام درج شده و از این حساب حقوق بازنشستگی / وظیفه دریافت می‌کند، واریز خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازنشستگان کشوری می‌توانند با توجه به شرایط و ضوابط اعلام شده، اقدام به ثبت درخواست وام ضروری تا سقف 30 میلیون تومان کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازنشستگان کشوری با یک میلیون و 630 هزار نفر مطالبه جدی خود را همسان‌سازی یا متناسب‌سازی حقوق می‌دانند موضوعی که بارها از سوی مدیران این صندوق برای اجرایی شدن آن تاکید شده اما مهمترین مساله تأمین بار مالی آن با حدود 9 هزار میلیارد تومان برای این موضوع و برخی دیگر از مطالبات بازنشستگان است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در جریان بررسی برنامه هفتم توسعه در مجلس، پیشنهادی برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشکری و تامین اجتماعی تصویب شده و قرار است این لایحه در قالب پیشنهاد و مصوبه کمیسیون برنامه و بودجه به کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم داده و در مورد آن تصمیم‌گیری شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در حالی همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشکری و تامین‌اجتماعی در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس مصوب شده که به نظر می‌رسد همسان‌سازی جدیدی در راه خواهد بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

منیبان نوشت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان یک مسئله مهم در بسیاری از کشورها، از جمله ایران، است. این مفهوم به تعادل دادن و هماهنگ کردن حقوق بازنشستگان در سطح مختلف و در طول زمان اشاره دارد.

وب‌گاه منیبان

صدور احکام بازنشستگی برای افراد بالای 30 سال خدمت که خواستار صدور حکم برای خود هستند در صندوق بازنشستگی کشوری به علت عدم پرداخت سهم صندوق از معوقات 1400 که هنوز به معلمان نیز پرداخت نشده، بلاتکلیف باقی مانده است.