یک‌شنبه 1 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

وب‌گاه مشرق نیوز

بازنشستگان کشوری با یک میلیون و 630 هزار نفر مطالبه جدی خود را همسان‌سازی یا متناسب‌سازی حقوق می‌دانند، موضوعی که بارها از سوی مدیران این صندوق برای اجرایی شدن آن تاکید شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری درباره برنامه دولت درباره همسان‌سازی در برنامه هفتم توسعه توضیح داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

انتقال حقوق بازنشستگی در زمان حیات یکی از موضوعاتی است که باید مورد بررسی قرار بگیرد. با ما همراه باشید تا در این باره بیشتر بدانید.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری درباره برنامه دولت درباره همسان‌سازی در برنامه هفتم توسعه توضیح داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

لایحه برنامه هفتم توسعه در حالی که گفته شده بود پس از بررسی تا 15 مردادماه به صحن علنی مجلس می‌آید، یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه از احتمال تمدید این زمان خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

همسان سازی حقوق بازنشستگان از گذشته تاکنون موافقان و مخالفانی داشته است اما به تازگی نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستار توجه به همسان‌سازی حقوق بازنشستگان شده اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: 9 دستگاه خودروی لوکس در سال 1394 با اموال و پول بازنشستگان توسط یکی از شرکت‌های زیرمجموعه صندوق بدون ثبت سفارش از کشور اتریش خریداری و وارد کشور شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فصلنامه آماری بهار 1402 صندوق بازنشستگی کشوری به همت دفتر برنامه‌ریزی و تعالی سازمانی این صندوق منتشر شد که براساس آن نسبت پشتیبانی این صندوق به 0.5 کاهش یافته است یعنی به ازای هر 0.5 نفر بیمه‌شده، یک نفر بازنشسته از این صندوق حقوق دریافت می‌کند.

وب‌گاه گسترش

حسین حبیبی عضو هیات‌مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار سراسر کشور

وب‌گاه منیبان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از تسویه مطالبات متناسب سازی حقوق بازنشستگان تا قبل از شهریور و انجام رتبه‌بندی معلمان و اجرای مطالبات فرهنگیان بازنشسته در مرداد خبر داد.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: 6 خودروی لوکس که از سال 1394 تاکنون با شرایط نامناسبی در انبار نگهداری می شوند، پس از فروش فوری باید در راستای رفاه و سلامت بازنشستگان هزینه شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: 6 خودروی لوکس که از سال 1394 تاکنون با شرایط نامناسبی در انبار نگهداری می‌شوند، پس از فروش فوری باید در راستای رفاه و سلامت بازنشستگان هزینه شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

ماجرا به بند «ب» ماده 12 برنامه ششم توسعه، سازمان تامین اجتماعی را مکلف کرده است که متناسب‌سازی حقوق را درباره بازنشستگان اجرا کند. در حال حاضر همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در چه مرحله‌ای قرار دارد؟

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در پی شایعه واگذاری مدیریت و سهام گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی از صندوق بازنشستگی کشوری به تامین اجتماعی، موجبات نارضایتی و اعتراض جمع کثیری از جامعه بازنشستگان و کانون‌های بازنشستگی کشوری شده است. شنیده‌ها حاکی از این است که در پی ایجاد این نارضایتی بازنشستگان کشوری اعلام فراخوان جهت برگزاری تجمع در مقابل استانداری‌ها را کرده اند، که این...