یک‌شنبه 1 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: 6 خودروی لوکس که از سال 1394 تاکنون با شرایط نامناسبی در انبار نگهداری می شوند، پس از فروش فوری باید در راستای رفاه و سلامت بازنشستگان هزینه شود.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم گفت: در قانون برنامه هفتم دولت را از دادن بدهی خود به صندوق‌های بازنشستگی منع نکرده ایم، فقط گفته ایم که دولت شرکت‌های ورشکسته را به این صندوق ها ندهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: در لایحه برنامه پنج‌ساله هفتم توسعه، دولت از دادن مالکیت شرکت‌ها برای رد دیون ممنوع شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه از مصوبه این کمیسیون در راستای تسریع در روند خصوصی سازی خبر داد و گفت: کمیسیون ممنوعیت هایی را برای دولت جهت رد دیون اعمال کرد.

وب‌گاه منیبان

رضا فیضی‌نژاد با تشریح وضعیت بدهی‌های آموزش‌وپرورش به صندوق بازنشستگی کشوری به دنبال اجرای رتبه‌بندی معلمان گفت: به طور قطع مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و معاونت وزارت آموزش و پرورش طی هفته جاری پیگیر هستند تا بتوانند با تسویه حساب‌هایی که می‌شود، رتبه‌بندی معلمان را اجرایی کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری می‌گوید قرار است قبل از ماه شهریور، باقیمانده طرح متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تحت پوشش این صندوق اجرا شود.

وب‌گاه منیبان

طبق اعلام مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، قرار است قبل از ماه شهریور، باقیمانده طرح متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تحت پوشش این صندوق اجرایی شود.

وب‌گاه عصر ایران

این وام که در قالب تسهیلات در نظر گرفته شده است، تا پایان امسال به این تعداد از بازنشستگان پرداخت می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از افزایش رقم و سقف پرداخت تسهیلات وام خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد آنلاین نوشت: مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از افزایش رقم و سقف پرداخت تسهیلات وام خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری درباره مرحله جدید همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با شاغلان توضیحاتی را ارائه کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر امور اقتصادی و دارایی ضمن ابراز رضایت از عملکرد صندوق بازنشستگی کارکنان بانک‌ها در یک سال اخیر، ابراز امیدواری کرد، این صندوق بتواند با حفظ منافع و مصلحت بازنشستگان، نقش ویژه‌ای در امر سرمایه‌گذاری در کشور ایفا کند.

وب‌گاه منیبان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری: هزار میلیارد تومان بودجه در قالب متناسب سازی حقوق بازنشستگان تعیین شده است.

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد از پرداخت وام 30 میلیون تومانی به بازنشستگان خبر داد و گفت: این وام از همین هفته پرداخت می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آخرین اخبار و جزئیات در خصوص رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی معلمان و صدور احکام رتبه‌بندی بازنشستگان فرهنگی اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات اجرای کامل همسان‌سازی، متناسب‌سازی و پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان اعلام شد.