یک‌شنبه 1 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با پرداخت مزایای مناطق جنگی بازنشستگان در آینده موافقت کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با توجه به وعده و و عید مسئولان درباره افزایش حقوق معلمان و فرهنگیان بازنشسته و واریز مابه تفاوت ها اهمیت دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بیش از پیش مشخص شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

آی ملت! از گرانی و تنگدستی چه باک، هنگامی که شما را نه با شهر فرنگ که با جام جم، مشغول کنیم. اما پیش از آن که به روایت جام جم بپردازیم، بشنوید این حکایت شکرریز را. گوش دهید داستان این انگشتربازِ شیدا و پاک باخته را.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با پرداخت مزایای مناطق جنگی بازنشستگان در آینده موافقت کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور صبح امروز (18 خردادماه) به استان آذربایجان شرقی سفر کرد تا طبق گفته خود، مصوبات دور اول سفر، روند عملیاتی شدن تصمیمات و میزان عمل به وعده‌ها را پیگیری کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان بورس گفت: با تغییر طبقه بندی بازارهای بورس و فرابورس تغییرات دامنه نوسان را پیشنهاد می‌کنند که سازمان بورس هم موارد را بررسی می کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از برگزاری سومین دوره مسابقات رالی گردشگری خانوادگی بازنشستگان کشوری در هفت استان کشور در تیر امسال خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات ورود صندوق جدید سرمایه‌گذاری بازنشستگی به بازار اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی، علیرضا غفاری مدیر حوزه ریاست گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: عملیات احداث و راه‌اندازی هتل جهانگردی اصفهان که طی سال‌های گذشته مسکوت مانده بود، با حمایت‌های دکتر ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و پیگیری‌های دکتر ذوقی مدیرعامل گروه هتل‌های ایرانگردی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهلت و نحوه ثبت‌نام بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری و جزئیات تغییر در فرآیند قرعه‌کشی وام بازنشستگان اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور با اشاره به تغییر در فرایند قرعه‌کشی وام بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری از برنامه‌ریزی این مجموعه جهت تامین جهیزیه فرزندان بازنشستگان این صندوق در سال جاری خبر داد.

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور از افزایش دو برابری وام ضروری بازنشستگان خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق اعلام صندوق بازنشستگی کشوری، سامانه ثبت نام اینترنتی «وام ضروری» بازنشستگان کشوری از امروز، شنبه ششم خرداد ماه فعال شده و در طول سال نیز به طور مستمر فعال خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری توضیحاتی درباره سرانجام همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری ارائه داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران گفت: مابه‌التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مربوط به فروردین‌ماه امسال در اردیبهشت پرداخت می‌شود.