یک‌شنبه 1 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

خبرگزاری تسنیم

نماینده مجلس گفت: اگر گمرک اقدام به برگزاری مناقصه به صورت منطقه‌ای کند می‌توان امیدوار بود که در این حوزه حداکثر خدمات با توجه به رقابتی که بین بخش خصوصی شکل می‌گیرد به صاحبان کالا و فعالان اقتصادی ارائه شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی هتل مناسبی را در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) در اختیار گرفته، گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این هتل از ابتدای تابستان میزبان بازنشستگان در شهر مشهد مقدس خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: از روز ششم خرداد، سامانه ثبت نام اینترنتی وام ضروری بازنشستگان کشوری فعال شده و در طول سال هم به طور مستمر فعال خواهد بود.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آمادگی این وزارتخانه برای نقش‌آفرینی در توسعه دیپلماسی اقتصادی و رشد صادرات غیرنفتی خبرداد.

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: از روز شنبه ششم خرداد، سامانه ثبت نام اینترنتی وام ضروری بازنشستگان کشوری فعال شده و در طول سال هم به طور مستمر فعال خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: نخستین مرحله پرداخت وام 30میلیون تومانی برای 32هزار نفر از واجدان شرایط تا آخر امشب انجام می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اداره کل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: متقاضیانی که پیشتر برای دریافت تسهیلات 30 میلیون تومانی ثبت‌نام کرده‌اند، نیازی به ثبت‌نام مجدد ندارند و درخواست آنان تا پایان سال 1402 در سامانه ثبت‌نام اینترنتی محفوظ است.

خبرگزاری تسنیم

براساس اطلاعیه اداره کل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری، متقاضیانی که قبلاً ثبت‌نام کرده‌اند، نیازی به ثبت‌نام مجدد نداشته و درخواست ایشان تا پایان سال 1402 در سامانه ثبت‌نام اینترنتی محفوظ خواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: دوره جدید وام ضروری بازنشستگان کشوری با افزایش دو برابری و به مبلغ 30 میلیون تومان با دوره بازپرداخت 36 ماهه و کارمزد سالانه چهار درصد به حساب متقاضیان واجد شرایط واریز می‌شود. سامانه ثبت‌نام اینترنتی وام ضروری بازنشستگان کشوری از امروز، شنبه ششم خرداد ماه فعال شده و در طول سال نیز به طور مستمر فعال خواهد بود....

خبرگزاری خبرنگاران جوان

براساس اطلاعیه اداره کل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری، متقاضیانی که قبلاً ثبت نام کرده اند، نیازی به ثبت نام مجدد نداشته و درخواست ایشان تا پایان سال 1402 در سامانه ثبت نام اینترنتی محفوظ خواهد بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

شرق نوشت: مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: از روز شنبه ششم خرداد، سامانه ثبت نام اینترنتی وام ضروری بازنشستگان کشوری فعال شده و در طول سال هم به طور مستمر فعال خواهد بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سامانه ثبت نام اینترنتی «وام ضروری» بازنشستگان کشوری از امروز فعال شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق اعلام صندوق بازنشستگی کشوری، سامانه ثبت نام اینترنتی «وام ضروری» بازنشستگان کشوری از امروز، شنبه ششم خرداد ماه فعال شده و در طول سال نیز به طور مستمر فعال خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دوره جدید وام ضروری بازنشستگان کشوری با افزایش دو برابری و به مبلغ 30میلیون تومان با دوره بازپرداخت 36 ماهه و کارمزد سالانه چهار درصد به حساب متقاضیان واجد شرایط واریز می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اعلام اینکه از روز شنبه ششم خرداد، سامانه ثبت نام اینترنتی وام ضروری بازنشستگان کشوری فعال شده گفت: مرحله اول وام 30 میلیون تومانی امروز سوم خردادماه به حساب 32 هزار نفر از متقاضیان واجد شرایط تا آخر امشب واریز می شود