یک‌شنبه 1 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از رونمایی نشان ویژه بازنشستگان کشوری در روز 25 ذی‌الحجه خبر داد و گفت: کارگروهی متشکل از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نمایندگانی از بازنشستگان و همچنین نمایندگانی از صندوق بازنشستگی کشوری تشکیل می‌شود تا به مطالعه جزییات برنامه هفتم توسعه بپردازند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از رونمایی نشان ویژه بازنشستگان کشوری در روز 25 ذی‌الحجه خبر داد و گفت: کارگروهی متشکل از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نمایندگانی از بازنشستگان و همچنین نمایندگانی از صندوق بازنشستگی کشوری تشکیل می‌شود تا به مطالعه جزییات برنامه هفتم توسعه بپردازند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از خدمات و تسهیلات ویژه برای بازنشستگان این صندوق خبر داد و جزئیات دریافت وام و تسهیلات جدید بازنشستگان را اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هیئت وزیران آیین نامه اجرایی بند (ب) تبصره (12) ماده واحده قانون بودجه سال 1402 کل کشور که به موضوع کمک معیشتی ایثارگران بر اساس دهک بندی پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان می‌پردازد را به تصویب رساند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به منظور پاسداشت سالها خدمت صادقانه «لوح ستاره خدمت روابط عمومی» به دکتر حمید واعظی، چهره برجسته این حوزه اعطا شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، نشست تخصصی معاونان توسعه و مدیریت منابع، عاملان خزانه داری و معاونان هماهنگی و برنامه ریزی استان‌ها با حضور دکتر داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی جویبار برگزار شد. جاوید در این نشست با بیان اینکه واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌ها براساس ظرفیت و پتانسیل خود فرایند‌هایی را طرحی و به...

خبرگزاری مهر

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی از ارائه بسته‌های جدید تخفیف شهریه برای فرزندان کارکنان و اعضاء هیات علمی خبر داد و افزود: به دنبال ایجاد صندوق بازنشستگان دانشگاه آزاد هستیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ترکی در این نشست اولویت نخست صندوق بازنشستگی کشوری را موضوع درمان و سلامت بازنشستگان دانست و افزود: هیچ بازنشسته‌ای نباید دغدغه هزینه‌های درمان را داشته باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چرا بازنشستگان تامین اجتماعی برای اعتراض تجمع می‌کنند؟ حضور و تجمع بازنشستگان در خیابان‌ها، مدت‌هاست به تصویری آشنا و ناراحت‌کننده تبدیل شده است

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر عامل یک شرکت سنگ آهنی گفت: اگر بورسی شویم بخش اعظم موضوعات و مسائل مختلف ما حل می شود و سرعت فعالیت سرمایه گذاری و تامین مالی چند برابر می شود.

وب‌گاه فرارو

سه نوع نرخ حق بیمه برای بیمه زنان خانه‌دار و دختران تعریف شده است که متقاضیان می‌توانند یکی از آن‌ها را انتخاب کنند. دستمزد مبنای محاسبه و پرداخت حق بیمه این افراد نیز بین حداقل و حداکثر دستمزد مصوب شورای عالی کار است که زنان متقاضی بیمه زنان خانه‌دار و دختران می‌توانند متناسب با سن و سابقه، دستمزد مورد نظر را انتخاب و حق بیمه خود را برمبنای آن پرداخت کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: طرح بیمه زنان خانه‌دار و دختران یکی از زیرمجموعه‌های «طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی» به شمار می‌رود که شرط سنی برای استفاده از این طرح 18 تا 50 سال تمام است و افراد با سن بیش از 50 سال، باید معادل مازاد سنی، سابقه بیمه‌پردازی قبلی داشته باشند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زنان خانه‌دار و دختران مانند بسیاری از اقشار کشور می‌توانند تحت پوشش تأمین اجتماعی قرارگیرند و از خدمات تأمین اجتماعی استفاده کنند. طرح بیمه زنان خانه‌دار و دختران یکی از زیرمجموعه‌های «طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی» بوده و در ردیف بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

افزایش 20 درصدی یارانه در سال 1402 تاکنون شامل مددجویان و مستمری بگیران شده است و به گفته وزیر تعاون از این به بعد یارانه دهک‌های پایین جامعه هم 20 درصد افزایش خواهد یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جزئیات افزایش 20 درصدی مبلغ یارانه نقدی و مشمولان افزایش یارانه ها توسط وزیر کار اعلام شد.