پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روز گذشته اجرای متناسب‌سازی در صندوق آینده‌ساز کلید خورد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روز گذشته اجرای متناسب‌سازی در صندوق آینده‌ساز کلید خورد. روز گذشته اجرای متناسب‌سازی در صندوق آینده‌ساز کلید خورد. به گزارش عرشه آنلاین؛ صندوق بازنشستگی آینده‌ساز، اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را که چهارم تیرماه در هیات دولت به تصویب رسید، آغاز کرد.

وب‌گاه الف

12 تیر 1403 دو کاندیدای راه یافته به مرحله دوم انتخابات 15 تیر 1403 پس از شرکت در یک مناظره اقتصادی و اظهار نظر در موضوعاتی مانند مسکن، تورم، تحریم، بورس، خودرو، صندوق بازنشستگی در پایان به جمعبندی پرداختند که برای اطلاع مخاطبان بار دیگر آن را مرور می‌کنیم.

وب‌گاه گسترش

بنا به اعلام سازمان تامین اجتماعی، با توجه به ابلاغ برنامه هفتم توسعه و ماده 29 الحاقی برنامه هفتم، بازنشستگان مشمول متناسب‌سازی در سازمان تأمین‌اجتماعی، مابه‌التفاوت متناسب‌سازی را از اول سال 1403 دریافت خواهند کرد.

وب‌گاه گسترش

منظور گفت: برای همسان سازی حقوق مستمری بگیران صندوق های بازنشستگی کشوری و لشگری که حقوق آنها را دولت می پردازد، در قانون بودجه امسال منابع خوب و پایداری پیش بینی کرده ایم و قرار شد از محل افزایش یک درصدی مالیات بر ارزش افزوده، 50 هزار میلیارد تومان منابع مالی برای متناسب سازی حقوق این گروه از بازنشستگان تأمین شود.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، خانواده را اصلی‌ترین نهاد اجتماعی، زیربنای جوامع و خاستگاه فرهنگ‌ها، تمدن‌ها و تاریخ بشر دانست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌سخنگوی دولت اعلام کرد: آیین‌نامه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان ابلاغ شد و این یعنی باید از امسال به مدت سه سال حقوق بازنشستگان به 90 درصد حقوق شاغلان برسد. سخنگوی دولت اعلام کرد: آیین‌نامه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان ابلاغ شد و این یعنی باید از امسال به مدت سه سال حقوق بازنشستگان به 90 درصد حقوق شاغلان برسد. ایران بروکر

وب‌گاه گسترش

در حالی که دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در راه است، سرپرست دولت سیزدهم در یک نامه به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان برنامه و بودجه کشور، دستور واریز مبالغی را برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی صادر کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دستور واریز علی‌الحساب متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی صادر شد سرپرست دولت سیزدهم طی نامه‌ای خطاب به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان برنامه و بودجه کشور، در آستانه برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری دستور واریز مبالغ علی الحساب متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را صادر کرده است. سرپرست دولت سیزدهم طی نامه‌ای خطاب به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان...

وب‌گاه گسترش

خبر واریز مرحله چهارم وام قرض الحسنه بانک صادرات توسط مدیر مالی صندوق بازنشستگی فولاد اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست دولت سیزدهم طی نامه‌ای خطاب به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان برنامه و بودجه کشور، در آستانه برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری دستور واریز مبالغ علی الحساب متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را صادر کرده است.

وب‌گاه گسترش

مبلغ بیمه برای هر فرد 560 هزار تومان است که دو سوم آن توسط آموزش و پرورش و یک سوم آن توسط فرد متقاضی پرداخت می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر مالی صندوق بازنشستگی فولاد از واریز مرحله چهارم وام قرض الحسنه بانک صادرات خبر داد. مدیر مالی صندوق بازنشستگی فولاد از واریز مرحله چهارم وام قرض الحسنه بانک صادرات خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ الهام ستارپور گفت: وام مرحله چهارم بانک صادرات به مبلغ 20 میلیون تومان برای 870 بازنشسته صندوق بازنشستگی فولاد که حساب حقوقی ایشان نزد بانک صادرات است، واریز شد.

وب‌گاه گسترش

همانطور که کمیسیون اجتماعی مجلس اعلام کرده است، از آغاز برنامه هفتم توسعه باید متناسب سازی حقوق بازنشستگان کارگری امسال انجام شود و فرمول اجرای آن نیز مشابه فرمول همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری است. مبالغ این متناسب سازی نیز توسط خود سازمان تامین اجتماعی باید پرداخت شود.

وب‌گاه گسترش

نماینده اقتصادی پزشکان با تأکید بر ضرورت اصلاحات اساسی در بورس اوراق بهادار و بورس کالا، بیان کرد که باید به سوی تشکیل صندوق‌های بازنشستگی مکمل حرکت کرد. او اظهار داشت: "حساسیت بورس به نرخ ارز کاهش نیافته است، در واقع بازارهای سهام به تنهایی حساس نیستند و برعکس، نسبت به نرخ ارز حساس هستند."

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری، گفت: مبلغ علی‌الحساب 3 میلیون تومان مربوط به مستخدمینی است که تا پایان سال 1402 بازنشسته یا از کار افتاده شده‌اند. معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری، گفت: مبلغ علی‌الحساب 3 میلیون تومان مربوط به مستخدمینی است که تا پایان سال 1402 بازنشسته یا از کار افتاده شده‌اند. رضا فیضی‌نژاد درخصوص مبلغ علی‌الحساب همسان‌سازی حقوق‌ها که...