دوشنبه 26 شهریور 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

وب‌گاه عرشه آنلاین

اداره کل خدمات رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری یک اطلاعیه مهم خطاب به بازنشستگان کشوری و فرهنگیان بازنشسته منتشر کرد اداره کل خدمات رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری یک اطلاعیه مهم خطاب به بازنشستگان کشوری و فرهنگیان بازنشسته منتشر کرد به گزارش عرشه آنلاین؛ اداره کل خدمات رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری در اطلاعیه ای اعلام کرد که مهلت پذیرش اسناد بستری مشمول تأخیر بازنشستگان کشوری مربوط به سال 1402،...

وب‌گاه گسترش

شب گذشته در مناظره های انتخاباتی 2 کاندیدا، درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان بحث هایی مطرح شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرگزاری خبرآنلاین، در گزارشی به مقایسه سوالات صدا و سیما از 2 نامزد انتخابات ریاست جمهوری، در آخرین برنامه مناظره پرداخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمد شریعتمداری گفت: آقای پزشکیان که همه بچه هایش باحجاب‌اند. ایشان به صراحت و به روشنی گفتند به بی‌حجابی مخالفم ولی با رفتار علیه بی حجابی به این سبک صد برابر مخالف‌ام. چون این‌ها نه تنها حجاب نمی‌آفرینند بلکه نهی منکری است که منکر را افزایش می‌دهد. خلاف اسلام و حرف رهبری است.

وب‌گاه گسترش

رئیس هیات موسسان کانون بازنشستگان دانشگاه فرهنگیان گزارشی از تلاش‌های این کانون در حل مشکلات مالی و بیمه‌ای بازنشستگان دانشگاه ارائه داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

براساس مصوبه‌ای که در هفته گذشته به موجب قانون بودجه داشت؛ به همه صندوق‌های بازنشستگی ابلاغ کرد که سه میلون تومان بابت متناسب‌سازی فروردین تا خرداد به‌صورت علی‌الحساب برای متناسب‌سازی و معیشت بازنشستگان عزیز؛ واریز کنند. 3 میلیون تومان به حساب بازنشستگان تأمین‌اجتماعی واریز شد مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی: براساس مصوبه‌ای که در هفته گذشته به موجب قانون بودجه داشت؛ به همه صندوق‌های...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در جریان آخرین مناظره انتخاباتی که شب گذشته از شبکه یک سیما پخش شد، مجری مناظره یک سوال مشترک از هر 2 کاندیدای انتخاباتی درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان پرسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در جریان آخرین مناظره انتخاباتی که شب گذشته از شبکه یک سیما پخش شد، مجری مناظره یک سوال مشترک از هر 2 کاندیدای انتخاباتی درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان پرسید.

وب‌گاه گسترش

صندوق بازنشستگی آینده ساز خبر از واریز 3 میلیونی به حساب بازنشستگان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روز گذشته اجرای متناسب‌سازی در صندوق آینده‌ساز کلید خورد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روز گذشته اجرای متناسب‌سازی در صندوق آینده‌ساز کلید خورد. روز گذشته اجرای متناسب‌سازی در صندوق آینده‌ساز کلید خورد. به گزارش عرشه آنلاین؛ صندوق بازنشستگی آینده‌ساز، اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را که چهارم تیرماه در هیات دولت به تصویب رسید، آغاز کرد.

وب‌گاه الف

12 تیر 1403 دو کاندیدای راه یافته به مرحله دوم انتخابات 15 تیر 1403 پس از شرکت در یک مناظره اقتصادی و اظهار نظر در موضوعاتی مانند مسکن، تورم، تحریم، بورس، خودرو، صندوق بازنشستگی در پایان به جمعبندی پرداختند که برای اطلاع مخاطبان بار دیگر آن را مرور می‌کنیم.

وب‌گاه گسترش

بنا به اعلام سازمان تامین اجتماعی، با توجه به ابلاغ برنامه هفتم توسعه و ماده 29 الحاقی برنامه هفتم، بازنشستگان مشمول متناسب‌سازی در سازمان تأمین‌اجتماعی، مابه‌التفاوت متناسب‌سازی را از اول سال 1403 دریافت خواهند کرد.

وب‌گاه گسترش

منظور گفت: برای همسان سازی حقوق مستمری بگیران صندوق های بازنشستگی کشوری و لشگری که حقوق آنها را دولت می پردازد، در قانون بودجه امسال منابع خوب و پایداری پیش بینی کرده ایم و قرار شد از محل افزایش یک درصدی مالیات بر ارزش افزوده، 50 هزار میلیارد تومان منابع مالی برای متناسب سازی حقوق این گروه از بازنشستگان تأمین شود.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، خانواده را اصلی‌ترین نهاد اجتماعی، زیربنای جوامع و خاستگاه فرهنگ‌ها، تمدن‌ها و تاریخ بشر دانست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌سخنگوی دولت اعلام کرد: آیین‌نامه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان ابلاغ شد و این یعنی باید از امسال به مدت سه سال حقوق بازنشستگان به 90 درصد حقوق شاغلان برسد. سخنگوی دولت اعلام کرد: آیین‌نامه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان ابلاغ شد و این یعنی باید از امسال به مدت سه سال حقوق بازنشستگان به 90 درصد حقوق شاغلان برسد. ایران بروکر