پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

وب‌گاه عصر ایران

مهدی مسکنی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، خبر داد که مبلغ 3 میلیون تومان علی الحساب به عنوان بخشی از قانون متناسب سازی حقوق، تا پایان امشب (چهارشنبه 6 تیر 1403) به حساب بازنشستگان کشوری واریز خواهد شد.

وب‌گاه الف

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از واریز مبلغ علی الحساب قانون متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری تا آخر چهارشنبه شب ششم تیر 1403 خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از واریز مبلغ علی الحساب قانون متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری تا آخر امشب (چهارشنبه) خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مبلغ علی الحساب قانون متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری تا آخر امشب (چهارشنبه) واریز می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

واریزمبلغ علی‌الحساب به حساب بازنشستگان / مدیرعامل صندوق بازنشستگی: تاپایان امشب مبلغ 3میلیون تومان به حساب بازنشستگان واریزخواهدشد مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: مبلغ علی الحساب متناسب سازی امشب به حساب بازنشستگان کشوری واریز می‌شود

وب‌گاه 55 آنلاین

بابایی کارنامی بیان کرد: اقدام اخیر سازمان برنامه و بودجه مبنی بر واریز علی الحساب مبالغی از همسان سازی حقوق بازنشستگان، مربوط به صندوق بازنشستگی کشوری است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حالی که قرار بود همسان سازی حقوق بازنشستگان تا خردادماه اجرا شود، رئیس سازمان برنامه از واریز تنها یک میلیون تومان به حساب بازنشستگان خبر داده است در حالی که قرار بود همسان سازی حقوق بازنشستگان تا خردادماه اجرا شود، رئیس سازمان برنامه از واریز تنها یک میلیون تومان به حساب بازنشستگان خبر داده است به گزارش عرشه آنلاین؛ همسان سازی حقوق بازنشستگان مدت‌هاست به یک کلاف سردرگم تبدیل شده...

وب‌گاه عصر ایران

تا زمان ابلاغ آیین‌نامه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان... ماهانه مبلغ ده میلیون 10,000,000 ریال به هر یک از بازنشستگان به صورت علی‌الحساب از ابتدای سال 1403 توسط صندوق بازنشستگی ذی‌ربط پرداخت می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر کار گفت: بر اساس قانون برنامه احکام بازنشستگان در صندوق بازنشستگی کشور، فولاد و تامین اجتماعی را صادر می کنیم هم منابع علی الحساب را هم دولت برای بخشی از صندوق ها تامین کرده است.

وب‌گاه فرارو

مشاور اقتصادی پزشکیان، گفت: مهم‌ترین راه جبران کسری دولت، حذف بسیاری از هزینه‌های غیرضروری دولت است؛ بسیاری برگ و بال و شاخه‌های دولت و نهاد‌های اضافی در کشور داریم که مردم بود و نبودشان را احساس نمی‌کنند و حتی نبودنشان برای مردم فراغت خاطر بیشتری را ایجاد می‌کند.

وب‌گاه گسترش

بابایی کارنامی با بیان اینکه «متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی نیز امسال انجام خواهد شد و دولت متعهد به آن است» افزود: از آغاز برنامه هفتم توسعه باید متناسب سازی حقوق بازنشستگان کارگری امسال انجام شود و فرمول اجرای آن نیز مشابه فرمول همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری است. مبالغ این متناسب سازی نیز توسط خود سازمان تامین اجتماعی باید پرداخت شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزییات تازه از واریزی ویژه برای بازنشستگان منتشر شد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مصوبه پرداخت مبلغ علی‌الحساب متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری ابلاغ شد.

وب‌گاه گسترش

در جلسه هیئت وزیران مقرر شد ماهانه مبلغ ده میلیون 10,000,000 ریال به هر یک از بازنشستگان به صورت علی‌الحساب از ابتدای سال 1403 توسط صندوق بازنشستگی ذی‌ربط پرداخت می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بابایی کارنامی بیان کرد: اقدام اخیر سازمان برنامه و بودجه مبنی بر واریز علی الحساب مبالغی از همسان سازی حقوق بازنشستگان، مربوط به صندوق بازنشستگی کشوری است.