دوشنبه 2 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس اسلامی اظهار کرد: افزایش حقوق به صورت پلکانی نخواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مدیران عامل صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان ملی زمین و مسکن، تفاهم‌نامه‌ای را در قالب سند همکاری به منظور تامین مسکن مناسب برای بازنشستگان زیرپوشش این صندوق امضا کردند. در راستای اجرای اصول 31 و 43 قانون اساسی و با توجه به تاکید‌های رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور درباره تامین مسکن مناسب بازنشستگان، سند تفاهمی را با سازمان ملی زمین و مسکن به امضا...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1402 از مصوبه این کمیسیون برای افزایش 20 درصدی حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال آینده خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس از مصوبه جدید این کمیسیون برای افزایش 20 درصدی حقوق کارکنان و بازنشستگان در سال آینده خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیران عامل صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان ملی زمین و مسکن به‌منظور تامین مسکن مناسب برای بازنشستگان زیر پوشش این صندوق، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1402 به ارائه توضیحاتی درباره افزایش 20 درصدی حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال آینده پرداخت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1402 مصوبه شیفت سوم این کمیسیون را در خصوص میزان افزایش حقوق‌ها تشریح کرد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه از موافقت اکثریت اعضای این کمسیون با افزایش 20 درصدی حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال 1402 خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 1402 با اشاره به تعیین تکلیف تبصره 12 لایحه بودجه سال آینده که به موضوع حقوق و دستمزد کارمندان دولت و بازنشستگان اختصاص دارد، گفت: بر اساس تصمیم کمیسیون تلفیق بودجه مجلس، حقوق گروه های مختلف حقوق بگیر به میزان 20 درصد نسبت به سال 1401 افزایش می یابد. براساس این مصوبه حداقل حکم کارگزینی سال 1402 حقوق بگیران معادل 1.2 برابر حداقل حکم کارگزینی حقوق...

خبرگزاری مهر

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 1402 گفت: بر اساس تصمیم کمیسیون تلفیق، حقوق و دستمزد کارمندان دولت و بازنشستگان گروه‌های مختلف حقوق بگیر به میزان 20 درصد نسبت به سال 1401 افزایش می‌یابد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیران عامل صندوق بازنشستگی کشوری به منظور تامین مسکن مناسب برای بازنشستگان زیرپوشش این صندوق تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیران عامل صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان ملی زمین و مسکن، تفاهم‌نامه‌ای را در قالب سند همکاری به منظور تامین مسکن مناسب برای بازنشستگان زیرپوشش این صندوق امضا کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیران عامل صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان ملی زمین و مسکن، تفاهم‌نامه‌ای را در قالب سند همکاری به منظور تامین مسکن مناسب برای بازنشستگان زیرپوشش این صندوق امضا کردند.

خبرگزاری تسنیم

در 11 ماهه سال جاری قیمت پایه و شرایط واگذاری سهام قابل واگذاری متعلق به 8 بنگاه به منظور عرضه به صورت بلوکی از طریق بورس و یا واگذاری بابت رد دیون دولت، توسط هیات واگذاری به تصویب رسیده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازنشستگان دولتی مطابق کارمندان دولت از حقوق، مزایا و عیدی بالا بهره مند می‌شوند و با توجه به بودجه متناسب که از سوی دولت تعیین شده، معیشت خوبی را میان سایر بازنشستگان حاضر در جامعه در دوره بازنشستگی دارند، اما در مقابل بازنشستگان تأمین اجتماعی در زمان بازنشستگی باز هم باید حداقل‌ترین حقوق و عیدی را بدون هیچ مزایایی در طی سال دریافت کنند.