دوشنبه 2 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازنشستگانی که برای مسکن ملی ثبت‌نام کرده‌اند، به ادارات صندوق بازنشستگی در هر استان مراجعه کنند و اطلاعات خود را ارائه کنند تا در الویت واگذاری مسکن قرار بگیرند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو کمیسیون تلفیق جزییات مصوبه اعضای کمیسیون متبوعش درباره افزایش حقوق کارکنان دولت، بازنشستگان، سربازان و مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد را تشریح کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: عضو کمیسیون تلفیق جزییات مصوبه اعضای کمیسیون متبوعش درباره افزایش حقوق کارکنان دولت، بازنشستگان، سربازان و مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد را تشریح کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نیرو و صنعت، معدن و تجارت در این هفته برای پاسخ به سوالات برخی از نمایندگان در کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی حاضر خواهند شد.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون تلفیق جزئیات مصوبه اعضای کمیسیون متبوعش درباره افزایش حقوق کارکنان دولت، بازنشستگان، سربازان و مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد را تشریح کرد.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم در مجلس پس از بازدید از پروژه های توسعه ای شرکت سنگ آهن مرکزی بافق، آمادگی خود را برای پیگیری تامین سرمایه و زیرساخت های این مجموعه اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن گفت: مقرر شد صندوق بازنشستگی، اراضی متعلق به خود را در اختیار طرح نهضت ملی مسکن قرار دهد.

وب‌گاه 55 آنلاین

پرداخت حقوق بازنشستگان به تاخیر افتاد دلیل این تاخیر را در ادامه خبر بخوانید

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت نیوز نوشت:«عیدی... جوک سال 1402. با 1800 تومان چیا میشه خرید؟ یه کیسه برنج؟» «آخه تو این گرونی 1800 تومن به چی میشه خرج کرد» «واقعا به هیچ دردی نمیخوره. به خدا قسم پول پنج کیلو جگر گوسفندی میشه.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

«عیدی... جوک سال 1402. با 1800 تومان چیا میشه خرید؟ یه کیسه برنج؟» «آخه تو این گرونی 1800 تومن به چی میشه خرج کرد» «واقعا به هیچ دردی نمیخوره. به خدا قسم پول پنج کیلو جگر گوسفندی میشه.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1402، روز گذشته تکلیف حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری را مشخص کرد، بر این اساس 20 درصد افزایش حقوق پیشنهادی دولت تغییری نکرد اما در این مرحله مجلس سقف و کف دریافتی‌ها و برخی تبصره‌های آن را تغییر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای حضور در نشست این کمیسیون جهت پاسخگویی به سوالات دعوت به عمل آوردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حمید حاج‌اسماعیلی، کارشناس بازار کار می‌گوید: چراغ سبز دولت برای افزایش حداقل دستمزد به میزان 40 درصد و افزایش سایر سطوح به میزان 25 درصد قطعی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، براساس داده‌های آماری موجود، آمار حقوق بگیران صندوق بازنشستگی با یک میلیون و 630 هزار و 153 نفر در تفکیک جنسیتی شامل 553 هزار و هشت نفر زنان و یک میلیون و 77 هزار و 145 نفر مردان هستند. در استان تهران با بیشترین آمار و تعداد 324 هزار و 633 نفر از حقوق بگیران تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری، 132 هزار و 438 نفر از آنان را زنان تشکیل می‌دهند. تهران...

وب‌گاه مشرق نیوز

توجه ویژه رئیس جمهور به امور مردم از بیرون مرزها و دستور به معاون اول خود، پیگیری و اجرای مصوبات پکن به سفیر ایران و وزیر امورخارجه از برنامه‌های دولت در هفته پایانی بهمن بود.