دوشنبه 2 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید صولت مرتضوی، وزیر کار درباره تعیین حداقل حقوق و دستمزد کارگران توضیحاتی ارائه داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات تعیین تکلیف افزایش 15 درصدی احکام حقوقی بازنشستگان اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر کار و رفاه درباره تعیین حداقل حقوق و دستمزد اظهار کرد: تیم‌های کارشناسی با شاخص‌های متعدد و متنوعی که قانونگذار پیش‌بینی کرده است شاخص‌ها را بررسی می‌کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مرتضوی گفت: 88 هزار میلیارد تومان از بدهی انباشته شده صندوق تامین اجتماعی به کمک دولت پرداخت شد و در حال حاضر هیچ بدهی به بانک‌ها نداریم.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر کار درباره تعیین حداقل حقوق و دستمزد اظهار کرد: تیم‌های کارشناسی با شاخص‌های متعدد و متنوعی که قانونگذار پیش‌بینی کرده است شاخص‌ها را بررسی می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

انتظارات تورمی عامل مهمی در رشد قیمت‌ها و به تبع آن رشد شاخص‌های بازار است. در وضعیت تورمی بسیاری از سرمایه گذاران به دنبال تبدیل پول به دارائی هستند و پس از رشد تقاضا در بازارهای ارز، سکه، دلار و مسکن حالا به نظر می‌رسد بازار سهام نیز با ورود سرمایه مواجه شده است.

وب‌گاه گسترش

میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان درخصوص زمان واریز عیدی بازنشستگان اعلام کرد آخرین جزئیات این طرح به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

رقم دقیق عیدی بازنشستگان اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مورد طرح دوفوریتی شفافیت قوای سه گانه و دستگاه‌های اجرایی و سایر نهاد‌ها جهت رفع ایرادات شورای نگهبان قانون اساسی موارد زیر را به تصویب رساندند: «ماده 1- - یک تبصره به عنوان تبصره (1) به ماده (1) الحاق و تبصره فعلی به عنوان...

وب‌گاه عرشه آنلاین

همه کارگران مشمول قانون کار امسال حداقل 8 میلیون و 358 هزار تومان و حداکثر 12 میلیون و 537 هزار تومان عیدی و پاداش دریافت خواهند کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

ارکانی گفت: حقوق بازنشستگان، وظیفه‌بگیران و مشترکان صندوق بازنشستگی کشوری و لشکری و سایر صندوق‌های بازنشستگی وابسته به دستگاه اجرایی نیز مشابه کارمندان به‌میزان 20 درصد نسبت به آخرین حکم حقوق سال 1401 افزایش می‌یابد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران به مردم توصیه می‌کند که با توجه به حباب 5 میلیون و 600 هزار تومانی سکه به سمت خرید مصنوعات طلا حرکت کنند.

وب‌گاه 55 آنلاین

زمان واریز عیدی مستمری بگیران تامین اجتماعی اعلام شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

خبر جدید از افزایش حقوق بازنشستگان در سال 1402 اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: عضو کمیسیون تلفیق جزئیات مصوبه اعضای کمیسیون متبوعش درباره افزایش حقوق کارکنان دولت، بازنشستگان، سربازان و مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد را تشریح کرد.