دوشنبه 2 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور پاسخگویی به سوالات نمایندگان مجلس در نشست کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی حضور پیدا خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به مالکیت رسانه ملی بر آثار تولیدی گفت: در ارتباط با برنامه‌هایی که از قبل تهیه شده و هزینه‌هایی برای آنها صرف شده، در اختیار سازمان قرار دارد نه افرادی که در این برنامه‌ها در قالب‌های مختلف ایفای نقش کرده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

گزارش نهایی کمیسیون اجتماعی مجلس مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق وتفحص از عملکرد صندوق بازنشستگی کارکنان صدا و سیما منتشر شد.

وب‌گاه گسترش

مدیرکل امور بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی گفت: امکان پوشش بیمه‌ای سربازان وظیفه تنها پس از اتمام خدمت نظام وظیفه حسب ضوابط مقرر قانونی امکان‌پذیر خواهد بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

از پنج دستگاه تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تمامی آن‌ها در پنجره خدمات دولت هوشمند در دسترس هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به گفته نادر مرادی، فعال صنفی کارگران و بازنشستگان، پرداخت عیدی کارگری به بازنشستگان کارگری، یک حق مسلم است؛ وقتی تمام مناسبات مزدی کارگران در شورای‌عالی کار و براساس قانون کار تعیین می‌شود، دولت نمی‌تواند میزان عیدی این بازنشستگان را در لایحه بودجه مشخص کند.

وب‌گاه گسترش

دغدغه کیفیت زندگی افراد در دوران بازنشستگی، در دهه‌های اخیر پررنگ‌تر شده است؛ تا سال‌های پیش به‌ویژه در زمانی که هنوز حجم مهاجرت مردم از محدوده‌های روستایی به مناطق شهری زیاد نبود، بیشتر افراد نیازی برای آینده‌نگری جدی احساس نمی‌کردند.

خبرگزاری دانا

جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست علی نیکزاد نایب رئیس مجلس آغاز شد.

خبرگزاری تسنیم

رسیدگی به گزارش کمیسیون اجتماعی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد صندوق بازنشستگی کارکنان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در دستورکار نمایندگان در جلسه علنی امروز قرار دارد.

خبرگزاری مهر

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی جان فدای انسانیت بود. او فقط جان فدای شیعیان و مسلمانان نبود، بلکه جان عزیزش را فدای صلح و آرامش انسانیت کرد.

خبرگزاری مهر

دقایقی پیش جلسه علنی مجلس شورای اسلامی آغاز شد و ادامه رسیدگی به گزار کمیسیون اقتصادی در مورد طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی در دستورکار قرار گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مجلس شورای اسلامی امروز بررسی طرح نحوه مواجهه با قانع کننده نبودن پاسخ وزیر را در دستورکار خود دارد.

خبرگزاری تسنیم

رسیدگی به سوال نماینده اهواز از وزیر ورزش و جوانان در دستورکار نمایندگان در جلسه علنی امروز قرار دارد.