دوشنبه 2 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

وب‌گاه عصر ایران

تخریب این ساختمان چند سالی به واسطه هشدارهای میراث‌دوستان و رسانه‌ها به تعویق افتاده بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امروز اما چیزی که در گوشه‌ای از میدان قیام به چشم می‌آید، جای خالی ساختمان کفش ملی است که خرواری از خاک و گچ جای آن را گرفته است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا با حکم مدیرعامل صندوق بازنشستگی منصوب شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دعوت از رئیس صندوق بازنشستگی نفت، مدیرعامل فولاد خوزستان و مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد به منظور بررسی مسائل و مشکلات بازنشستگان و همچنین تبدیل وضعیت استخدامی و حقوق و مزایای امدادگران هلال احمر در دستورکار این هفته مجلس قرار دارند.

خبرگزاری دانا

وزرای نفت، نیرو، جهادکشاورزی، صنعت و معدن، فرهنگ و ارشاد اسلامی و امور اقتصادی و دارایی این هفته مهمان کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی برای پاسخ به نمایندگان هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حدود 6 ماه از اتمام برنامه ششم (پس از تمدید یک‌ساله) می‌گذرد و حدود 17 روز نیز از زمانی که دولت باید لایحه بودجه را تقدیم مجلس می‌کرد، گذشته است.

خبرگزاری مهر

نماندگان مجلس شورای اسلامی در جلسات علنی هفته جاری، طرح تشدید مجازات همکاری‌کنندگان با اقدامات کشورهای متخاصم علیه امنیت و منافع ملی جمهوری اسلامی ایران را بررسی می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در جلسات این هفته طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس را بررسی می کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

این هفته در مجلس شورای اسلامی نمایندگان طرح تشدید مجازات همکاری کنندگان با اقدامات کشورهای متخاصم علیه امنیت و منافع ملی و طرح ممنوعیت خروج مسئولین و مدیران نظام جمهوری اسلامی پس از اتمام مسئولیت از کشور بررسی می‌کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی درباره ارزیابی سیاست ها و اقدامات ارزی کشور با حضور رییس بانک مرکزی در دستور هفته جاری صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار خواهد گرفت.

وب‌گاه 55 آنلاین

خبر خوش اول هفته ای | معوقات حقوق بازنشستگان آغاز شد | واریز چند میلیونی از امروز به بازنشستگان در ادامه جزئیات این خبر را بخوانید

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت نیوز نوشت: نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، همواره یکی از کابوس‌های جدی بازار سرمایه است؛ کابوسی که هر ساله فشار زیادی بر بازار وارد می کند و ممکن است با ایجاد روندهای مصنوعی منجر به تغییرات غیرطبیعی در معاملات و قیمت‌ها شود.

خبرگزاری تسنیم

بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی درباره ارزیابی سیاست‌ها و اقدامات ارزی کشور با حضور رییس بانک مرکزی در دستورکار نمایندگان در جلسات علنی هفته آینده قرار دارد.