دوشنبه 2 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: سازمان تامین اجتماعی از زمانی نزول پیدا کرده است که به سمت بنگاه داری رفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان که تقریباً 78 همت بار مالی دارد و متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران صندوق کشوری و تأمین اجتماعی بار مالی نزدیک به 86 همت داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روسای کانون‌های بازنشستگان آموزش و پرورش 31 استان کشور در نشست با با سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری، مهم‌ترین مطالبات بازنشستگان کشوری را مطرح کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

براساس اعلام صندوق بازنشستگی کشوری در روز‌های اخیر افراد سودجو ازطریق تماس تلفنی با بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق بابت برقراری برخی طرح‌ها به ویژه ارائه کارت بیمه تکمیلی از بازنشستگان مبالغی درخواست می‌نمایند.

خبرگزاری مهر

سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری از تشکیل کمیته پیگیری مطالبات بازنشستگان کشوری در برنامه هفتم توسعه خبر داد و گفت: فسادستیزی خط قرمز حوزه اقتصادی صندوق بازنشستگی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران _ ایرنا _ سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری گفت: کمیته پیگیری مطالبات بازنشستگان کشوری در برنامه هفتم توسعه تشکیل شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر کار درباره ورشکستی صندوق های بازنشستگی گفت: چرا به این وضعیت رسیده‌ایم؟ برخی از قوانین سبب شده است منابعمان نسبت به مصارفمان پاسخگو نباشد و دخل و خرجمان با یکدیگر سازگاری نداشته باشد. متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان که تقریباً 78 همت بار مالی دارد و دوم متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران صندوق کشوری و تأمین اجتماعی بار مالی نزدیک به 86 همت داشته است.

خبرگزاری تسنیم

رسیدگی به گزارش کمیسیون اجتماعی مجلس درباره ارزیابی ابعاد چالشی صندوق‌های بازنشستگی در دستورکار نمایندگان در جلسه علنی امروز قرار داشت که نمایندگان پس از استماع این گزارش نسبت به عملکرد این صندوق‌ها واکنش نشان دادند.

خبرگزاری مهر

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مدل اصلی در تصمیمات اقتصادی، جدا شدن از بنگاه‌داری و حرکت به سمت سهام‌داری صندوق‌های بازنشستگی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در نشست روسای کانون‌های بازنشستگان آموزش و پرورش استان‌های سراسر کشور با سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری مقرر شد کمیته پیگیری مطالبات بازنشستگان برای طرح در برنامه هفتم توسعه تشکیل شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: باید دو نکته مهم سهام داری و اصلاحات پارامتریک در برنامه هفتم درباره صندوق‌های بازنشستگی مدنظر قرار گیرد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: در افق 1405 متاسفانه با مشکل بسیار جدی مواجه هستیم، اگر با همین دست فرمان پیش برویم 759 همت در افق 1405 کسری منابع صندوق تامین اجتماعی و صندوق کشوری خواهیم داشت.

خبرگزاری تسنیم

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از دخالت دولت در عزل و نصب های شرکت‌های وابسته به صندوقهای تامین اجتماعی گفت: بر اساس قانون تجارت، دولت حق ندارد که در عزل و نصب‌های این شرکت‌ها دخالت داشته باشد؛ در این زمینه باید عادت کنیم بر اساس

خبرگزاری مهر

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: برخی از صندوق‌های بازنشستگی مانند صندوق بازنشستگی کشوری به دولت و بودجه وابسته هستند و اگر روزی پول به آنان پرداخت نشود، قادر به ادامه حیات نیستند.