دوشنبه 2 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

وب‌گاه خبر آنلاین

منیبان نوشت: دولت هنوز به از 198 هزار بازنشسته دانشگاه های علوم پزشکی کشور بدهکار است. سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری گفت: با هماهنگی انجام شده در دولت و سازمان برنامه و بودجه، معوقات مربوط به بازنشستگان دانشگاه‌های علوم پزشکی تا پایان سال پرداخت می‌شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

آنچنان که معاون امور فنی صندوق بازنشستگی کشوری از آخرین وضعیت دریافتی حقوق بازنشستگان اطلاع داده «میانگین حقوق در سال 1400، هفت میلیون و 150 هزار تومان بود که ابتدای سال 1401 به هفت میلیون و 900 هزار تومان رسید و با مصوبه اخیر ترمیم حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری، 9 میلیون و 241 هزار و 200 تومان شد».

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حالی‌که انتظار می‌رود بازنشستگان در دوران پیری در آسایش خاطر به سر ببرند، کابوسی به نام تورم خواب را از چشم آنها گرفته است.

وب‌گاه 55 آنلاین

جزئیات همسان‌سازی حقوق 1402 کارکنان دولت و بازنشستگان اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات سقف و قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام شد.

وب‌گاه منیبان

دولت هنوز به از 198 هزار بازنشسته دانشگاه های علوم پزشکی کشور بدهکار است. سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری گفت: با هماهنگی انجام شده در دولت و سازمان برنامه و بودجه، معوقات مربوط به بازنشستگان دانشگاه‌های علوم پزشکی تا پایان سال پرداخت می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بار مالی احکام صادره تا پایان سال 1401 حدود 36 هزار میلیارد ریال برآورد شده است. این در حالی است که افزایش 10 درصدی حقوق بازنشستگان موصوف در اول سال جاری (1/1/1401) و همچنین ترمیم حقوق بازنشستگان در (1/7/1401) برمبنای آخرین حقوق دریافتی (حکم 1/1/1400) صادر و بدون صدور احکام افزایشی 1.15 در سامانه صندوق پرداخت می‌گردد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بیش از 198 هزار بازنشسته دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به دلیل اینکه احکام آن‌ها در 15 تیرماه سال گذشته صادر شد، اما هیچگونه افزایش و تغییری به دنبال اعمال این احکام شامل آن‌ها نشده است، گلایه‌مند هستند. اکنون بعد از گذشت بیش از 17ماه از صدور احکام جدید خود، اعلام کرده اند که بار‌ها برای رفع این مشکل به صندوق بازنشستگی کشوری و همین طور سازمان برنامه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره برنامه دولت برای افزایش سن بازنشستگی گفت: هرچه تبدیل قانون شد، همان ملاک عمل خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری گفت: با هماهنگی انجام شده در دولت و سازمان برنامه و بودجه، معوقات مربوط به بازنشستگان دانشگاه‌های علوم پزشکی تا پایان سال پرداخت می‌شود.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات اجرای همسان‌سازی و متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون امور فنی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: یک میلیون و 480 هزار نفر بین شش تا 11 میلیون تومان، 46 هزار نفر بین 11 تا 25 میلیون تومان و 5419 نفر بین 25 تا 41 میلیون تومان حقوق می‌گیرند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهلت ثبت‌نام بیمه تکمیلی عمر و حادثه بازنشستگان تمدید شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

خبر خوش امروز برای بازنشستگان اعلام شد، حقوق بازنشستگان دو میلیون افزایش پیدا کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون امور فنی صندوق بازنشستگی کشوری در رابطه با آخرین وضعیت دریافتی حقوق بازنشستگان توضیحاتی ارائه کرد.