دوشنبه 2 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون فنی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: حقوق تمام بازنشستگان متناسب سازی شده است و از این رو میانگین 9 میلیون و 200 هزار تومان به آن‌ها پرداخت می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

وزیر نفت، رئیس صندوق بازنشستگی نفت، مدیرعامل فولاد خوزستان و مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد هفته آتی به کمیسیون اجتماعی مجلس می روند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صندوق‌های بازنشستگی بر این باورند که ورود زودهنگام برخی گروه‌های شغلی به صندوق‌های بازنشستگی موجب تحمیل بار مالی سنگینی به این صندوق‌ها شده است. با توجه به این، متفق‌القول هستند که سن بازنشستگی باید افزایش پیدا کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: افزایش صندلی پرواز و توسعه ناوگان هواپیمایی آسمان در دستور کار قرار دارد.

خبرگزاری مهر

تبریز - مدتی است که آلودگی هوا میهمان اکثر شهرهای ایران از جمله تبریز شده است و مردم دیگر نای نفس کشیدن ندارند که ردپای بی‌تدبیری‌ها در این موضوع کمتر از آسمان نیست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری اصلی ترین ماموریت این سازمان را خدمت‌رسانی به بازنشستگان ذکر کرد و گفت: بیش از 90 درصد منابع فعلی صندوق بازنشستگی کشوری از منابع عمومی دولت تامین می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در پنجاه و پنجمین گردهمایی روسای کانون‌های بازنشستگان کشوری استان تهران مهم‌ترین مشکلات و مطالبات بازنشستگان کشوری مطرح و مورد بحث قرار گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری گفت: در تمامی طول خدمت در دولت به غیراز کار در دستگاه‌های اجرایی نه فعالیت اقتصادی شخصی داشته‌ام و نه ریالی غیر از حقوق دولت دریافت کرده‌ام؛ بنابراین بدون هیچ مشکل و ترسی، هرکجا تعارض منافع، تخلف و فسادی وجود داشته باشد با آن برخورد می‌کنم.

وب‌گاه گسترش

دولت هنوز به از 198 هزار بازنشسته دانشگاه های علوم پزشکی کشور بدهکار است. سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری گفت: با هماهنگی انجام شده در دولت و سازمان برنامه و بودجه، معوقات مربوط به بازنشستگان دانشگاه‌های علوم پزشکی تا پایان سال پرداخت می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: مدیرکل دفتر بیمه‌های اجتماعی وزارت کار درباره برنامه دولت برای افزایش سن و سابقه بازنشستگی گفت: برنامه ما بلندمدت است و قرار نیست یک شبه سن بازنشستگی را 5 سال بالا ببریم. طبق برنامه‌ای که ما داریم احتمالا سالی 5 یا 6 ماه به سن بازنشستگی افزوده می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت نیوز نوشت: بعد از خبر مهم افزایش دو میلیون تومانی حقوق بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشور، حالا این پرسش مهم مطرح می‌شود که سرنوشت افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به کجا رسید؟

وب‌گاه خبر آنلاین

منیبان نوشت: دولت هنوز به از 198 هزار بازنشسته دانشگاه های علوم پزشکی کشور بدهکار است. سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری گفت: با هماهنگی انجام شده در دولت و سازمان برنامه و بودجه، معوقات مربوط به بازنشستگان دانشگاه‌های علوم پزشکی تا پایان سال پرداخت می‌شود.