سه‌شنبه 3 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری گفت: در حال حاضر 70 درصد از پرداخت حقوق بازنشستگان از طریق منابع دولتی پرداخت می‌شود و همچنین پیشنهاد شده است که میانگین سن بازنشستگی به 50 تا 60 سال افزایش یابد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تاکنون 8 نفر برای تصدی ریاست دیوان محاسبات اعلام آمادگی کردند و احتمالاً انتخاب رئیس جدید دیوان محاسبات کشور بعد از تعطیلات هفته آینده مجلس مشخص می‌شود.

خبرگزاری مهر

سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به اینکه در حال حاضر 4 هزار پرونده قضائی در شعب داریم، گفت: مطالبه ما از دولت تا پایان سال 1400، 36 هزار میلیارد تومان است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری گفت: میانگین بازنشستگی در کشور حدود 50 سال است که در برنامه هفتم توسعه پیشنهاد شده به 60 سال برسد.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری از پیشنهاد افزایش سن بازنشستگی به 60 سال در لایحه برنامه هفتم توسعه خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیشنهادهای حوزه صندوق‌های بازنشستگی و اصلاح سن و سابقه بازنشستگی در بودجه سال 1402 در این گزارش آمده است

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دولت برای جلوگیری از تشدید چالش در صندوق‌های بازنشستگی بایستی پیشنهاد‌های تحولی در حوزه صندوق‌های بازنشستگی و اصلاح سن و سابقه بازنشستگی در بودجه سال 1402 لحاظ کند.

وب‌گاه فرارو

در ایران 18 صندوق بازنشستگی وجود دارد که درمجموع حدود 6/23 میلیون مشترک کسورپرداز و مستمری‌بگیر اصلی را تحت پوشش قرار داده‌اند. از بین صندوق‌های بازنشستگی، صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان تأمین اجتماعی نیرو‌های مسلح (ساتا)، صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد و صندوق وزارت اطلاعات از طریق منابع داخلی خود قادر به پرداخت حقوق و مزایای بازنشستگان خود نبوده و در بودجه سالیانه به‌صورت مستقیم مبالغ...

خبرگزاری تسنیم

دولت برای جلوگیری از تشدید چالش در صندوقهای بازنشستگی بایستی پیشنهادهای تحولی در حوزه صندوق‌های بازنشستگی و اصلاح سن و سابقه بازنشستگی در بودجه سال 1402 لحاظ کند.

خبرگزاری تسنیم

رسیدگی به سوالات نماینده‌های مرودشت و نجف‌آباد از وزرای صمت و دادگستری در دستورکار جلسه علنی امروز قرار دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بررسی سوالات نمایندگان از وزرای صمت و دادگستری و رسیدگی به عملکرد دستگاه‌ها در اجرای قانون حمایت از خانواده در دستور کار امروز مجلس قرار دارد.

خبرگزاری مهر

دقایقی پیش جلسه علنی مجلس شورای اسلامی آغاز شد و بررسی سوال نمایندگان از وزرای صمت و دادگستری در دستورکار قرار گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عنبری با اشاره به انتشار صورت‌های مالی نزدیک به 400 شرکت دولتی در مهر ماه امسال گفت: این عدد تا پایان سال چهار رقمی می شود و تا چند روز آینده نوبت دوم صورت‌های مالی نیز منتشر خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به صدساله شدن نظام بازنشستگی در کشور، گفت: تامین آرامش و امنیت خاطر برای بیش از یک میلیون و 700هزار بازنشسته کشوری در سایه برنامه‌ریزی‌های جامع، چندوجهی و بلندمدت میسر است.

وب‌گاه 55 آنلاین

همسان سازی حقوق بازنشستگان هر ساله با تصمیم دولت تغییر می کند و افزایش می یابد. همسان سازی حقوق بازنشستگان یکی از دغدغه های اصلی بازنشستگان است.