سه‌شنبه 3 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد با اشاره به انتشار صورت های مالی نزدیک به 400 شرکت دولتی در مهر ماه امسال گفت: این عدد تا پایان سال چهار رقمی خواهد شد و تا چند روز آینده نوبت دوم صورت های مالی نیز منتشر خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق آذربایجان شرقی با بیان اینکه توسعه نیروگاه تبریز برای رفع کمبود برق این استان ضرورت دارد، اعلام کرد: یکهزار و 720 مگاوات نیاز برق استان است که حداکثر یکهزار و 300 مگاوات تولید داریم و کسری 420 مگاوات آن از خارج استان تامین می شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

یوسف نوری با اشاره به اختصاص 38 هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح رتبه بندی معلمان اظهار کرد که 35 درصد فوق‌العاده معلمان در حقوق ماه آذر اعمال می شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

نوری، اجرای رتبه بندی در مراحل نهایی است و تا 2 ماه آینده تمام رتبه معلمان اعمال و معوقات آن‌ها نیز به شکل کامل پرداخت می‌شود

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق آذربایجان‌شرقی بر ضرورت توسعه‌ی نیروگاه حرارتی تبریز تاکید کرد و گفت: دستور مازوت‌سوزی در نیروگاه از سوی دولت صادر شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

مستمری بازنشستگان کارگری به ترتیب حروف الفبا واریز می‌شود و امروز حقوق بازنشستگانی که نام خانوادگی آن‌ها با «الف» آغاز می‌شود، به حساب‌شان واریز شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری گفت: بر ماست که از توان پژوهشی فرهیختگان، در راستای اصلاح وضعیت نظام بازنشستگی، تولید دانش‌بنیان و تبدیل دانش به فناوری در راستای اعتلای خدمت‌رسانی به بازنشستگان بهره‌برداری کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی به ریاست علی نیکزاد آغاز شد و بررسی طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل در دستورکار قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم

ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل در دستورکار نمایندگان در جلسه علنی امروز قرار دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش آغاز شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جلسه علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، 20 آذر ماه) به ریاست «علی نیکزاد» آغاز شد و بررسی طرح تشکیل سازمان پدافند غیر عامل در دستور کار قرار گرفت. دستور کار این جلسه به شرح زیر است: ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح دوفوریتی...

وب‌گاه 55 آنلاین

تاکید رئیس جمهور و اهتمام سازمان برنامه و بودجه، با اعتباری بالغ بر 38هزار میلیارد تومان، پرداخت مطالبات مربوط به بازنشستگان لشکری و کشوری در سراسر کشور آغاز شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امروز نوزدهم آذر ماه است و خیلی از بازنشستگان واجد شرایط منتظر همچنان پرداخت وام ضروری 15 میلیون تومانی خود هستند؛ آنها انتظار دارند با آمدن سرپرست جدید صندوق بازنشستگی کشوری، پرداخت وام‌ها نیز ساماندهی شده و از این پس زمان مشخصی برای پرداخت وام ضروری بازنشستگان تعیین شود.

وب‌گاه گسترش

یوسف نوری با اشاره به اختصاص 38 هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح رتبه بندی معلمان اظهار کرد که 35 درصد فوق‌العاده معلمان در حقوق ماه آذر اعمال می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پرداخت حقوق آذر ماه حدود 4 میلیون بازنشسته و مستمری‌بگیر تامین اجتماعی از روز یکشنبه بیستم آذر ماه آغاز خواهد شد و حقوق این گروه بر اساس حروف الفباء تا تاریخ سی‌ام آذر ماه واریز خواهد شد.