سه‌شنبه 3 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش درباره موضوع پرداختی‌های فرهنگیان در ماه آبان و ماه آینده و همچنین موضوع کسورات حقوق آنان توضیحاتی ارائه داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش درباره موضوع پرداختی‌های فرهنگیان در ماه آبان و ماه آینده و همچنین موضوع کسورات حقوق آنان توضیحاتی ارائه داد.

خبرگزاری تسنیم

رسیدگی به گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به سازمان همکاری شانگهای در دستورکار نمایندگان در جلسات علنی هفته آینده قرار دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه حدود 80 درصد معلمان، مزایای رتبه یک قانون رتبه بندی را دریافت کردند، گفت: همچنین حدود 90 درصد از همکاران فرهنگی نیز مزایای تر

خبرگزاری مهر

بررسی گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد لایحه الحاق دولت ایران به سازمان همکاری شانگهای در دستورکار هفته آینده مجلس است.

خبرگزاری تسنیم

از روز گذشته خبری غیر رسمی مبنی بر برکناری " اسکندری" مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که پیگیری‌ها نشان می‌دهد این خبر صحت ندارد.

خبرگزاری مهر

اردبیل - نائب رئیس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که مشکل دارو هفته آینده حل می‌شود.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت‌نیوز نوشت: بررسی نسبت هزینه‌های دولت بر تولید ناخالص داخلی نشان می‌دهد که دولت ایران یکی از کم‌خرج‌ترین دولت‌های جهان است. اما آیا این نسبت می‌تواند معیار مناسبی برای تعیین اندازه دولت باشد؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پس از بروز برخی حواشی و حتی درگیری‌ها درمورد مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، امروز برخی رسانه‌ها اعلام کردند که محمد اسکندری برکنار شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روز چهارشنبه پرسنل صندوق بازنشستگی در اعتراض به ناکارآمدی و ضعف مدیریتی مدیرعامل این صندوق تجمع کردند، شنیده‌ها حاکی از آن است که بعد از تجمع دیروز، اسکندری عزل و مولوی به عنوان سرپرست این صندوق انتخاب شده است.

خبرگزاری مهر

ارزش 897 هزار میلیارد تومانی معاملات آبان ماه فرابورس، رشد 160 درصدی این متغیر را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد.

خبرگزاری دانا

در حالی که یکی از خدمات در نظر گرفته شده برای بازنشستگان، پرداخت اقساط آنها از طریق کسر از حقوق برای عدم دغدغه و مراجعه آنها به بانک ها است، اما تاخیر در پرداخت این کسورات از سوی دولت و صندوق بازنشستگی، جریمه تاخیر را نیز بر بازنشستگان تحمیل کرده که این موضوع نارضایتی آنها را به دنبال داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اسکندری مدیر عامل صندوق بازنشستگی عزل شد

وب‌گاه عرشه آنلاین

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته آینده جلسات کمیسیون های تخصصی خود را برگزاری می‌کنند.