سه‌شنبه 3 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

وب‌گاه گسترش

جوابیه آموزش و پرورش به کم و کاستی های فیش حقوقی آبان ماه فرهنگیان را در ادامه بخوانید.

خبرگزاری تسنیم

گروه محصولات شیمیایی با 19هزار و 553میلیارد ریال دادوستد، رتبه نخست ارزش معاملات بازار فرابورس ایران را هشتمین ماه امسال به خود اختصاص داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

افزایش نجومی حقوق بازنشستگان | حقوق بازنشستگان به بالای 15 میلیون می‌رسد

وب‌گاه عصر ایران

با اهتمام شرکتهای زیرمجموعه صندوق و با همکاری سازمان برنامه و بودجه کشور، کسورات بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق که در ماه‌های اخیر با تاخیر روبرو شده بود، تا انتهای مهرماه 1401 پرداخت و تسویه شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: با همکاری شرکت‌های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشوری و پرداخت بخشی از منابع مالی در قالب اعتبارات بودجه‌ای صندوق بازنشستگی از سوی سازمان برنامه و بودجه، کسورات معوق حقوق بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق تا پایان مهرماه 1401 پرداخت شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کسورات معوق حقوق بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری تا پایان مهرماه 1401، برای واریز به حساب بانک‌ها و سایر فروشندگان اعتباری به ذیحسابی دستگاه‌ها پرداخت شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کسورات معوق حقوق بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق تا پایان مهرماه 1401، برای واریز به حساب بانک‌ها و سایر فروشندگان اعتباری به ذیحسابی دستگاه‌ها پرداخت شد.

خبرگزاری مهر

کسورات معوق حقوق بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق تا پایان مهرماه 1401، برای واریز به حساب بانک‌ها و سایر فروشندگان اعتباری به ذیحسابی دستگاه‌ها پرداخت شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کسورات معوق حقوق بازنشستگان و وظیفه‌بگیران صندوق بازنشتگی کشوری تا پایان مهرماه 1401 پرداخت شد.

خبرگزاری تسنیم

بنا بر اعلام روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری، کسورات معوق بازنشستگان کشوری به ذیحسابی دستگاه‌ها پرداخت شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کسورات معوق حقوق بازنشستگان تا پایان مهرماه 1401، برای واریز به حساب بانکها و سایر فروشندگان اعتباری به ذیحسابی دستگاه‌ها پرداخت شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

رئیس جمهور قانون اصلاح قانون بودجه سال 1401 کل کشور و ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری را برای اجرا ابلاغ کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت آموزش و پرورش بخشنامه قانون اصلاح بودجه سال 1401 کل کشور و ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری مصوب 8 آبان 1401 مجلس شورای اسلامی را به استان‌های کشور ابلاغ کرد.

خبرگزاری تسنیم

وزارت آموزش و پرورش بخشنامه نحوه اجرای اصلاح قانون بودجه سال 1401 کل کشور و ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری را ابلاغ کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

معاون امور فنی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: افزایش مصوب در احکام بازنشستگان و موظفین این صندوق اعمال شده است و حقوق آبان ماه مشترکین این صندوق به همراه معوقه مهرماه واریز خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بررسی های اکوایران از بازنشستگان تحت پوشش صندوق های مختلف بازنشستگی نشان می دهد علی رغم وعده های مقامات دولتی برای واریز معوقات ماه مهر با حقوق ماه آبان، اما افزایش حقوق برای برخی بازنشستگان اعمال نشده و برای برخی دیگر نیز معوقات واریز نشده است.