سه‌شنبه 3 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست اداره‌کل مستمری‌های سازمان تأمین اجتماعی گفت: بیمه‌شدگان برای مشاهده آخرین وضعیت دریافت مستمری خود از این سازمان باید به منوی استعلام وضعیت در سامانه خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی مراجعه کنند.

خبرگزاری دانا

سرپرست اداره‌کل مستمری‌های سازمان تأمین اجتماعی گفت: بیمه‌شدگان برای مشاهده آخرین وضعیت دریافت مستمری خود از این سازمان باید به منوی استعلام وضعیت در سامانه خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی مراجعه کرده و ایرادات مربوطه را به 1420 اطلاع دهند.

وب‌گاه 55 آنلاین

جزییات ترمیم حقوق بازنشستگان کشوری اعلام شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

این بازنشستگان مشمول افزایش ده درصدی حقوق شده‌اند و در آبان، مابه‌التفاوت آبان را دریافت خواهند کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

اساس بند (1-2) ماده واحده قانون مزبور مبلغ مقطوع 900 هزار تومان به حقوق بازنشستگان و موظفین مشمول قانون بودجه 1401 از تاریخ اجرای قانون که ابتدای مهرماه 1401 است

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیر برنامه توسعه فناوری ماشین‌سازی معاونت فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه مجموعه ماشین سازی تبریز با بحران جدی روبرو است، گفت: این مجموعه نیازمند نوسازی و تحولات فناوری است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اکبر شیرمحمدی معاون امور فنی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: در اجرای لایحه اصلاح قانون بودجه 1401 کل کشور و ترمیم حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری مصوب 8 آبان ماه 1401 مجلس شورای اسلامی، با اقدامات انجام شده افزایش مصوب در احکام بازنشستگان و موظفین این صندوق اعمال شده است و حقوق آبان ماه مشترکین این صندوق به همراه معوقه مهرماه واریز خواهد شد. وی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو از صندوق بازنشستگی کشوری، اکبر شیرمحمدی در تشریح جزئیات ترمیم حقوق بازنشستگان و موظفین این صندوق، گفت: در اجرای لایحه اصلاح قانون بودجه 1401 کل کشور و ترمیم حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری مصوب هشتم آبان 1401 مجلس شورای اسلامی، با اقدامات انجام شده افزایش مصوب در احکام بازنشستگان و موظفین این صندوق اعمال شده است و حقوق آبان مشترکین این صندوق...

وب‌گاه گسترش

معاون امور فنی صندوق بازنشستگی کشوری جزئیات ترمیم حقوق بازنشستگان و موظفین این صندوق را تشریح کرد.

خبرگزاری تسنیم

روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، جزئیات ترمیم حقوق بازنشستگان و موظفین کشوری را اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: معاون امور فنی صندوق بازنشستگی کشوری جزئیات ترمیم حقوق بازنشستگان و موظفین این صندوق را تشریح کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون امور فنی صندوق بازنشستگی کشوری جزئیات ترمیم حقوق بازنشستگان و موظفین این صندوق را تشریح کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون امور فنی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: مبلغ مقطوع 900 هزار تومان به حقوق بازنشستگان و موظفین مشمول قانون بودجه 1401 از تاریخ اجرای قانون که ابتدای مهرماه 1401 است و همچنین به میزان 5 درصد حقوق شهریورماه، برای بازنشستگان اضافه شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شیرمحمدی به افزایش 50درصدی مبلغ کمک هزینه عائله مندی بازنشستگان کشوری اشاره کرد و گفت: این مبلغ از 407 هزار و 389 تومان به مبلغ 611 هزار و 84 تومان افزایش یافته است؛ تعداد افراد مشمول این کمک هزینه 967 هزار 890 نفر است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این بازنشستگان مشمول افزایش ده درصدی حقوق شده‌اند و در آبان، مابه‌التفاوت آبان را دریافت خواهند کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون امور فنی صندوق بازنشستگی کشوری از اعلام جزئیات ترمیم حقوق بازنشستگان و موظفین کشوری خبرداد و گفت: افزایش مصوب در احکام بازنشستگان و موظفین این صندوق اعمال شده است.