چهارشنبه 4 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

وب‌گاه عرشه آنلاین

دولت با نظر هیات تطبیق در مورد اصلاح حقوق بازنشستگان مخالفت کرده است

خبرگزاری تسنیم

به منظور رفاه حال بازنشستگان در قرارداد سال 1401 صندوق با شرکت بیمه‌گر، مزایای ویژه‌ای در مقایسه با سال گذشته برای بازنشستگان در نظر گرفته شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق تاکید مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد و به‌منظور رفاه حال بازنشستگان، در قرارداد سال 1401 صندوق با شرکت بیمه‌گر، مزایای ویژه‌ای در مقایسه با سال گذشته برای بازنشستگان در نظر گرفته شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - طبق تاکید مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد و به‌منظور رفاه حال بازنشستگان، در قرارداد سال 1401 صندوق با شرکت بیمه‌گر، مزایای ویژه‌ای در مقایسه با سال گذشته برای بازنشستگان در نظر گرفته شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حقوق بازنشستگان، وظیفه بگیران و مشترکان صندوق های بازنشستگی کشوری و لشکری و سایر صندوق های بازنشستگی وابسته به دستگاه های اجرائی، ده درصد (10%) نسبت به سال 1400 افزایش می یابد به نحوی که پس از اعمال این افزایش، حکم حقوق بازنشستگان، وظیفه بگیران و مشترکان صندوق های بازنشستگی مذکور، متناسب با سنوات خدمت قابل قبول، نباید از پنجاه میلیون (50.000.000) ریال کمتر باشد.

وب‌گاه تابناک

موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی هشتمین روز تیر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مصوبه تعیین ضریب حقوق کارکنان و بازنشستگان ابلاغ شد

وب‌گاه 55 آنلاین

مدیرعامل بیمه دانا: معوقات درمان بازنشستگان فولاد تا 10 روز آینده پرداخت می شود

وب‌گاه عرشه آنلاین

صندوق بازنشستگان نفت با انتشار اطلاعیه اعلام کرده است که متناسب‌سازی 1400 با تأثیر 9 تا یازده درصد بر مستمری‌ها انجام شده است.

وب‌گاه گسترش

سرپرست اداره کل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت مهلت ثبت‌نام بیمه تکمیلی فرهنگیان تا 15 تیرماه است.

وب‌گاه منیبان

سرپرست اداره کل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: آخرین مهلت ثبت‌نام بیمه تکمیلی فرهنگیان تا 15 تیرماه است.

خبرگزاری دانشجو

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در 25 فروردین ماه سال 1399 تفاهم نامه‌ای میان گمرک و شرکت راه‌آهن به منظور تاسیس بندر خشک ریلی منعقد شد که از همان ابتدا با واکنش‌های منفی فراوانی روبرو شد. براساس این تفاهم نامه بندر خشک آپرین با بیش از 700 هکتار زمین در 20 کیلومتری تهران و در منطقه اسلامشهر بهره‌برداری خواهد شد و مراسم کلنگ‌زنی این پروژه در بهمن ماه 1400 برگزار گردید. بندر خشک برای بررسی...

وب‌گاه مشرق نیوز

گروه بیمه و صندوق بازنشستگی به جز تامین اجتماعی در بخش میزان فروش و گروه خودرو و ساخت قطعات در بخش میزان تولید بیشتر رشد را در اردیبهشت ماه سال جاری در میان صنایع بورسی داشته است.

وب‌گاه منیبان

سرپرست اداره کل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش فرآیند ثبت‌نام بیمه تکمیلی فرهنگیان از ابتدای تیر آغاز می‌شود.