چهارشنبه 4 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

وب‌گاه خبر آنلاین

"بازنشستگانی که تاریخ ازدواج خودشان و تاریخ تولد فرزندانشان قبل از سال 1401 باشد، مبلغ عائله‌مندی 407 هزار و 389 تومان و حق اولاد هم 105 هزار و 619 تومان محاسبه خواهد شد." در صورتی که تاریخ ازدواج بازنشسته و تاریخ تولد فرزند یا فرزندانشان در سال 1401 ثبت شده باشد، مبلغ عائله‌مندی 814 هزار و 779 تومان و حق اولاد نیز 316 هزار و 858 تومان خواهد بود."

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دستور جلسات کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی برای هفته جاری و بعد از یک هفته تعطیلی جهت سرکشی نمایندگان به حوزه های انتخابیه اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: بررسی نحوه برگزاری کنکور1401، طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت و بررسی درخواست اعمال ماده 234 جمعی از نمایندگان مجلس پیرامون تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران از جمله موارد کاری کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری است.

خبرگزاری تسنیم

بررسی طرح شفافیت قوای سه‌گانه، نحوه برگزاری کنکور 1401 و طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در دستورکار کمیسیون‌های تخصصی مجلس در هفته جاری قرار دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دستور کار کمیسیون‌های ویژه، تخصصی و مشترک مجلس در این هفته اعلام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دستور کار کمیسیون‌های ویژه، تخصصی و مشترک مجلس در این هفته اعلام شد.

وب‌گاه منیبان

مطالبه اصلی بازنشستگان کارگری، «اصلاح مصوبه‌ی افزایش مستمری‌ها» توسط دولت است که علیرغم ورود هیات تطبیق قوانین مجلس، هنوز مراحل قانونی آن به پایان نرسیدهاست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از پایگاه خبری بازار سرمایه ایران، تازه‌ترین آمار‌های منتشر شده از سوی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و تسویه وجوه نشان می‌دهد که در ادامه واریز سود‌های سهام با استفاده از سامانه سجام که از ابتدای سال جاری پس از ابلاغ سازمان بورس و اوراق بهادار از سوی ناشران بورسی و فرابورسی تسریع شده، در هفته نخستین تیر ماه امسال 11 شرکت حاضر در بازار سهام حدود،10 هزار...

خبرگزاری تسنیم

شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: سود سهام 11 شرکت که شامل بیش از یک میلیون و 243 هزار سهامدار می شود در پایان هفته اول تیر ماه سال جاری از طریق اطلاعات سامانه سجام پرداخت شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

مصوبه‌ای که شورای عالی کار و وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام داده بودند مبنی بر این بود که تا 57 درصد حقوق حداقل بگیران افزایش یابد و حقوق حداقل بگیران تا 10 میلیون، 38 درصد و بالای 10 میلیون نیز ده درصد افزایش پیدا کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، اعلام کرده که سمات زیر ساخت‌های فنی لازم را برای توزیع سود شرکت‌ها، پرداخت سود سنواتی و حق تقدم‌های استفاده نشده فراهم کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، اعلام کرده که سمات زیر ساخت‌های فنی لازم را برای توزیع سود شرکت‌ها، پرداخت سود سنواتی و حق تقدم‌های استفاده نشده فراهم کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی نیکزاد در خصوص مصوبه افزایش حقوق سایر سطوح بازنشستگان تأمین اجتماعی گفت: هر چه دولت مصوب می‌کند اداره کل قوانین مجلس با قانون تطبیق می‌دهد و اگر مخالف قانون باشد آن را لغو می‌کند و مجلس آن را به رئیس دولت اعلام می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: نیکزاد گفت: هنگامی که شورای عالی کار مصوبه‌ای را به تصویب می‌رساند دولت فقط می‌تواند در صورت عدم تطبیق با قوانین آن را اصلاح کند و حق تغییر آن را ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: موضع مجلس دفاع از قانون است و اینکه افزایش حقوق کم یا زیاد است کاری با آن نداریم اما دولت نمی‌توانست مصوبه شورای عالی کار را تغییر دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر انجمن خودروسازان گفت: انجمن خودروسازان نسبت به محقق نشدن وعده‌های آقای فاطمی امین، وزیر صمت انتقاد‌هایی دارد.