چهارشنبه 4 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

وب‌گاه مشرق نیوز

نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز شنبه (25 تیر) برگزار شد و تعدادی از نمایندگان به بیان نطق‌های خود پرداختند.

خبرگزاری دانا

سخنگوی گمرک با تأکید بر اینکه گمرک اصولاً انباری ندارد و انبارها صرفاً برای اظهار کالا باید قبض انبار را به گمرک ارائه کنند گفت: شاخص گمرک تکالیفی است که معاون اول محترم رئیس‌جمهور به همه دستگاه‌ها ابلاغ کرده و بر این راستا 6 تکلیف در نظر گرفته شده برای گمرک اجرایی شده است.

خبرگزاری مهر

نمیانده مردم قائم شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: شفافیت حقوق‌ها مدتی است رها شده است و در بخش‌هایی از دولت همچنان ایراد دولت قبل پابرجاست و بخشی از سرمایه‌های صندوق بازنشستگی هدر می‌رود.

خبرگزاری تسنیم

وضعیت بازنشستگان، گرانی‌ها و تورم و عدم اجرای رتبه‌بندی معلمان از جمله موضوعاتی بود که نمایندگان در جلسه علنی امروز در تذکرات شفاهی خود به آن پرداختند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: پیش‌نویس اختصاص سهام عدالت به جاماندگان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی به کمیسیون اقتصادی دولت ارسال شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شاخص کل هم وزن به‌صورت میانگین اصلاحات بیش تری را نسبت به شاخص کل بورس اوراق‌بهادار تهران طی چند وقت اخیر تجربه کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران که نماد «حکشتی» شناخت می‌شود با سرمایه 2156 میلیارد تومان در حوزه حمل‌ونقل فعالیت می‌کند. با توجه به حوزه فعالیت این شرکت در حوزه حمل‌ونقل بین‌المللی، افزایش نرخ دلار از یک‌سو و توافقات بین‌المللی احتمالی از سوی دیگر می‌تواند درآمد شرکت را با رشد همراه کند. صندوق بازنشستگی کشوری و سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی با 25 و 23 درصد بیشترین سهم را در این شرکت...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح که مخاطبان آن عموما از کارکنان سابق نیروهای مسلح هستند. در سال 99 مبلغ مستمری دختران مجرد بیمه‌شدگان متوفی را کاهش داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت نیوز نوشت: سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح (ساتا) یکی از سه صندوق مطرح ارائه دهنده خدمات بیمه‌های اجتماعی در کشور محسوب می‌شود. مخاطبان این صندوق عموما از کارکنان سابق نیروهای مسلح هستند. در سال 99 این صندوق مبلغ مستمری دختران مجرد بیمه‌شدگان متوفی را کاهش داد.