جمعه 30 شهریور 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

وب‌گاه گسترش

مجتبی یوسفی گفت: دولت در برنامه هفتم توسعه برای متناسب سازی و همسان سازی حقوق بازنشستگان پیشنهادی نداده بود و نهایتا باتعاملی که بین رئیس مجلس، اعضای کمیسیون تلفیق و رئیس سازمان برنامه صورت گرفت در دو بخش به حوزه بازنشستگی توجه شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

احتمال افزایش وام بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال 1403 قوت گرفت. احتمال افزایش وام بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال 1403 قوت گرفت.‌نحوه ثبت‌نام وام بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه بازنشستگان و مستمری‌بگیران اعلام شد. وام بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی و بازنشستگان کشوری به بازنشستگان واجد شرایط پرداخت می‌شود. ثبت‌نام وام...

وب‌گاه عرشه آنلاین

صندوق بازنشستگی کشوری اطلاعیه مهمی خطاب به معلمان و فرهنگیان بازنشسته همچنین بازنشستگان کشوری منتشر کرد صندوق بازنشستگی کشوری اطلاعیه مهمی خطاب به معلمان و فرهنگیان بازنشسته همچنین بازنشستگان کشوری منتشر کرد به گزارش عرشه آنلاین، اداره کل خدمات رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد که مهلت پذیرش اسناد خسارت درمانی سال 1402 صرفا تا پایان اردیبهشت سال 1403 می باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فیش حقوقی فرودین بازنشستگان تامین اجتماعی بارگذاری شد فیش حقوقی فرودین بازنشستگان تامین اجتماعی بارگذاری شد به گزارش اختصاصی عرشه آنلاین؛ در حال حاضر فیش حقوقی فرودین ماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران در سایت تأمین اجتماعی قابل رؤیت است. بازنشستگان با مراجعه به سامانه مربوطه می‌توانند فیش حقوقی خود را دریافت کنند.

وب‌گاه گسترش

در سال 1402 میانگین حقوق بازنشستگان از 9 میلیون و 400 هزار تومان به حدود 11 میلیون و 300 هزار تومان رسید.

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد که 9 همت منابع مالی به بازنشستگان کشوری، از جمله از وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی، اختصاص یافته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی دولت گفت: تصویب‌نامه افزایش ضریب حقوق سال 1403 کارمندان و بازنشستگان دولت به تصویب رسید. سخنگوی دولت گفت: تصویب‌نامه افزایش ضریب حقوق سال 1403 کارمندان و بازنشستگان دولت به تصویب رسید. افزایش ضریب حقوق سال 1403 کارمندان و بازنشستگان دولت

وب‌گاه گسترش

مدیرکل امور بیمه‌شدگان سازمان تامین‌اجتماعی اعلام کرد: از ابتدای دولت سیزدهم با اجرای طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی در مجموع بیش از 2 میلیون قرارداد بیمه‌ای جدید با ماهیت اختیاری منعقد شده که تقویت منابع این سازمان را به دنبال داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ساختار بی ثبات اقتصادی ایران در روندی که از سال 1397 شروع شده است باعث خواهد شد نرخ ارز و نرخ تورم نسبت به سال 1402 که سال ثبات نسبی بود، جهش بیشتری داشته باشد.

وب‌گاه گسترش

محمد مخبر گفت: حداقل کف حقوق ماهیانه 6 میلیون تومان برای بازنشستگان تأمین اجتماعی قابل قبول نیست

وب‌گاه عرشه آنلاین

عیدانه تامین اجتماعی برای بازنشسته‌ها، واگذاری سهام پتروشیمی امیرکبیر است. طرحی که با ابهامات فراوانی روبرو است اما به نظر می‌رسد که اجرای آن فقط جیب تامین اجتماعی را پر از پول نقد کرده و فشار وارده بر سفره بازنشستگان را به دلیل برداشت از مستمری آنها، مضاعف می‌کند. عیدانه تامین اجتماعی برای بازنشسته‌ها، واگذاری سهام پتروشیمی امیرکبیر است. طرحی که با ابهامات فراوانی روبرو است اما به...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناس رفاه و تامین اجتماعی گفت: در یک نگاه کلی باید بگوییم، سازمان تامین اجتماعی در سال جدید وضعی بهتر از سال قبل نخواهد داشت بلکه با تداوم سیاست‌های فعلی، اوضاع به مراتب وخیم‌تر و بحران ناترازی تشدید می‌شود.

وب‌گاه گسترش

فرهنگیان عزیز در سراسر کشور می‌توانند برای آگاهی از فیش حقوقی خود در زمان‌های ذکر شده به سایت فیش حقوقی فرهنگیان به نشانی My.Medu.Ir مراجعه نمایند.

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در مورد افزایش سن بازنشستگی گفت: افزایش سن بازنشستگی موضوعی حاکمیتی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از تایید نهایی افزایش سن بازنشستگی از سوی شورای نگهبان چشم همه کارمندان و افرادی که قصد بازنشستگی به این بود که در چه سالی زمینه اجرایی پیدا خواهد کرد. سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اجرای آن را از سال 1405 اعلام کرد اما از طرفی دیگر محمد محمدی، معاون بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی اجرای آن را از سال 1403 اعلام کرد. پس از تایید نهایی افزایش سن بازنشستگی از سوی شورای...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نرخ مالیات بر ارزش افزوده در سال جاری با افزایش یک درصدی رسما به 10 درصد رسید.