جمعه 30 شهریور 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری گفت: احکام افزایش 20 درصدی سال 1403 بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق بعد از تصویب‌نامه هیات وزیران منتشر شد.

خبرگزاری تسنیم

معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری از صدور احکام افزایش 20درصدی سال 1403 بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق ناشی از تصویب‌نامه هیئت وزیران خبر داد.

وب‌گاه الف

معاون فنی و امور بیمه ای صندوق بازنشستگی کشوری از صدور احکام افزایش 20درصدی سال 1403 بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق ناشی از تصویب نامه هیات وزیران خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رضا فیضی نژاد گفت: در اجرای تصویب نامه شماره 3034 مورخ 14فروردین ماه 1403 هیات محترم وزیران، برای یک میلیون و 735 هزار نفر بازنشسته، و موظفان تحت پوشش این صندوق، احکام حقوق با ضریب 20درصد صادر شده است. تصویر احکام از 21 فرودین ماه قابل مشاهده خواهد بود وی ادامه داد: تصویر احکام حقوق سال 1403 بازنشستگان در سایت صندوق به نشانی cspf.ir بارگذاری...

وب‌گاه عرشه آنلاین

صویر احکام حقوق سال 1403 بازنشستگان در سایت صندوق به نشانی cspf.ir بارگذاری و منتشر می شود که از روز سه شنبه 21 فرودین ماه قابل مشاهده خواهد بود. صویر احکام حقوق سال 1403 بازنشستگان در سایت صندوق به نشانی cspf.ir بارگذاری و منتشر می شود که از روز سه شنبه 21 فرودین ماه قابل مشاهده خواهد بود. به گزارش عرشه آنلاین، معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری گفت: احکام افزایش 20 درصدی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: احکام سال 1403 بازنشستگان کشوری با اعمال ضریب 20 درصد افزایش صادر شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری از صدور احکام افزایش 20 درصدی سال 1403 بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق ناشی از تصویب‌نامه هیات وزیران خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

احکام جدید معلمان و فرهنگیان بازنشسته و بازنشستگان کشوری در سال 1403 منتشر شد. احکام جدید معلمان و فرهنگیان بازنشسته و بازنشستگان کشوری در سال 1403 منتشر شد. به گزارش عرشه آنلاین، احکام جدید بازنشستگان کشوری در سال 1403 (با اعمال افزایش) روی سایت صندوق بازنشستگی قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری از صدور احکام افزایش 20 درصدی سال 1403 بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق ناشی از تصویب‌نامه هیات وزیران خبر داد.

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور عملکرد مدیریت شرکت سنگ آهن مرکزی ایران را مثبت ارزیابی کرد و گفت: با وجود چالش های موجود، اقدامات خوبی در شرکت سنگ آهن مرکزی ایران انجام شده است.

وب‌گاه گسترش

مهدی عیسی‌زاده نماینده میاندوآب نیز در تذکری خواستار اجرایی شدن قانون متناسب سازی حقوق بازنشستگان و تعیین تکلیف طرح ساماندهی کارکنان دولت شد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

سقف 50 میلیونی حقوق که در تبصره بند 8 بخشنامه مزد 1403 آمده، «غیرقانونی» است و بایستی ابطال شود. جالب است بدانیم که در گذشته هم یک رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری بر این موضوع تاکید داشته است. سقف 50 میلیونی حقوق که در تبصره بند 8 بخشنامه مزد 1403 آمده، «غیرقانونی» است و بایستی ابطال شود. جالب است بدانیم که در گذشته هم یک رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری بر این موضوع تاکید داشته است. به...

وب‌گاه گسترش

آرمین خوشوقتی اعلام کرد: سقف 50 میلیونی حقوق که در تبصره بند 8 بخشنامه مزد 1403 آمده، «غیرقانونی» است و بایستی ابطال شود.

وب‌گاه گسترش

کار‌های سخت و زیان‌آور کار‌هایی هستند که در آن عوامل فیزیکی، شیمیایی، مکانیکی، و بیولوژیکی محیط کار غیراستاندارد بوده و در اثر اشتغال، تنشی به مراتب بالاتر از ظرفیت‌های طبیعی (جسمی و روانی) در فرد ایجاد می‌شود که نتیجه آن بیماری شغلی و عوارض ناشی از آن باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وام ضروری بازنشستگان یکی از خدماتی است که صندوق بازنشستگی کشوری به بازنشستگان تمامی ارگان‌ها ارائه می‌دهد. این وام برای رفع مشکلات اضطراری و غیرمنتظره‌ای است که بازنشستگان ممکن است با آن مواجه شوند اما مقدار وام بازنشستگان چقدر است؟