سه‌شنبه 17 مهر 1403

صندوق تامین خسارت‌های بدنی، چرخه آرامش را در جامعه کامل می‌کند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
صندوق تامین خسارت‌های بدنی، چرخه آرامش را در جامعه کامل می‌کند

زنجان - ایرنا - دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران گفت: صندوق تامین خسارت‌های بدنی، یکی از موسسات صنعت بیمه بوده که شرایط و چرخه آرامش و آسایش که پیام‌آور صنعت بیمه است را بی‌منت، کامل می‌کند.

سیدمحمد کریمی روز شنبه در مراسم افتتاح صندوق تامین خسارت‌های بدنی شعبه استان زنجان با بیان اینکه این صندوق از پدیده‌های ارزشمند صنعت بیمه است، اظهار داشت: صندوق تامین خسارت‌های بدنی به افرادی رسیدگی می‌کند که در نهایت هر اندازه هم مقصر باشند باز هم به درجه عسر و حرج می‌رسند زیرا با زندانی شدن فرد مقصر، اساس خانواده‌های زیادی ویران می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: خودرو در شرایط امروز، یکی از اسباب و لوازم ضروری زندگی انسان‌ها بوده و چرخه امور اداری، اجرایی و خانوادگی بدون آن امکانپذیر نیست که بر اثر حادثه با خسارت‌های زیادی مواجه می‌شود.

کریمی ابراز کرد: بالا بودن میزان حوادث و سوانح رانندگی و تلفات ناشی از آن نیازمند تدبیر مسؤولان و ارتقای فرهنگ عمومی مردم است.

دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران گفت: هرجا مسؤولان اجرایی و قضایی در کنار هم بوده‌اند، کار مردم نیز بیشتر تسهیل شده است.

قائم‌مقام رییس کل دادگستری استان زنجان نیز گفت: با افتتاح شعبه صندوق تامین خسارت‌های بدنی در این استان، مشکلات جامعه هدف در داخل استان برطرف شده و نیازی به مراجعه به خارج از استان نیست.

سیدنجم‌الدین صفوی افزود: مراجعه به خارج از استان به دلیل در معرض خطر بودن افراد، دارای ریسک و خطر خادثه بود که با افتتاح این شعبه از بسیاری از خطرات، پیشگیری شد.

وی اظهار داشت: دادگستری استان به‌ویژه معاونت پیشگیری و همچنین دادستان‌های شهرستان‌ها تمام تلاش خود را در رابطه با پیشگیری از حوادث به کار می‌گیرند.

صفوی خاطرنشان کرد: در این زمینه، تذکرات لازم شناسایی و نقاط آسیب‌پذیر و حادثه‌خیز شناسایی و به مراجع مربوطه اعلام می‌شود.

قائم‌مقام رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: بسیج ملی برای مقابله با بیماری کرونا صورت گرفته در حالی که تلفات این بیماری، کمتر از تصادفات رانندگی است.

وی اظهار داشت: کاهش تصادفات رانندگی نیز همت و عزم ملی مانند مقابله با بیماری کرونا می‌طلبد و نباید تمام تقصیرها را به گردن یک نهاد انداخت.

*س_برچسب‌ها_س*