یک‌شنبه 15 مهر 1403

صهیونیست‌ها باید پیامدهای تداوم تجاوز به قدس را بپذیرند

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
صهیونیست‌ها باید پیامدهای تداوم تجاوز به قدس را بپذیرند

گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای به مناسبت پنجاه و پنجمین سالگرد جنگ سال 1967 رژیم صهیونیستی تاکید کردند که صهیونیست‌ها باید پیامدهای تداوم تجاوز به قدس و الاقصی را بپذیرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گروه‌های مقاومت فلسطین در این بیانیه اعلام کردند، شهر قدس اشغالی، عربی و اسلامی بوده و خواهد بود هر اندازه که تجاوز ادامه داشته باشد، اجازه نخواهیم داد که آن را یهودی کنند.

در این بیانیه آمده است: اراده ملت ما دائما برای شکست طرح‌های رژیم صهیونیستی، قدرتمندتر و تواناتر باقی خواهد ماند و صهیونیست‌ها باید پیامدهای تداوم تجاوز به قدس و الاقصی را بپذیرند.

گروه‌های فلسطینی در این بیانیه افزودند: تداوم کشتار ملت ما در کرانه باختری و قدس توسط اسرائیل، فقط نشانگر تداوم سریال تروریسم صهیونیسم است و باید با تشدید درگیری‌ها با اشغالگران در کرانه باختری و قدس اشغالی به آن پاسخ داد.

در ادامه این بیانیه آمده است: هرگونه عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی مردود است؛ اقدامی که یک جنایت و خنجری خائنانه به جانفشانی‌های ملت فلسطین، خیانت به امت اسلام و مشوقی برای تداوم تجاوز صهیونیست‌ها علیه ملت ما است.

گروه‌های مقاومت فلسطین در پایان گفتند: امت اسلامی باید در تمامی سطوح برای مقابله با تجاوزگری وارد عمل شوند و به منظور تشکیل یک جبهه فلسطینی - عربی - اسلامی واحد برای حمایت از الاقصی و کمک به قدس و تقویت پایداری آنها اعمال فشار کنند.

پیش تر حسام بدران عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفته بود: کرانه باختری به سوی رویارویی مستقیم و فراگیر با رژیم اشغالگر صهیونیستی پیش می‌رود.

انتهای پیام /